کد خبر : 1483226 | 04 دی 1396 ساعت 10:59 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت پیروانی بعد از 1100 روز(عکس)

کاپیتان و مربی سابق پرسپولیس بعد از بیش از سه سال و این بار به عنوان سرپرست به این تیم بازگشت.

به گزارش" ورزش سه" افشین پیروانی کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی بعد از چند سال دوری از این تیم به پرسپولیس بازگشت. پیروانی با 209 بازی برای تیم پرسپولیس یکی از رکوردداران حضور در این تیم و یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه است. او آخرین بار به عنوان دستیار علی دایی در لیگ چهاردهم در پرسپولیس حضور داشت که آن مسایل برای دایی پیش آمد. پیروانی در آن جلسه تمرینی جنجالی که سیاسی و منتقمی دست درخشان را گرفتند و بردند سرتمرین یکی از معترضان اصلی بود و کار به جایی رسید که علی دایی او را آرام می کرد.

 


پیروانی یا همان افشین با تعصب سرخ ها بعد از نزدیک به 1100 روز به تیم محبوبش بازگشته و جانشین محمود خوردبین شده است. او که پیش از این سرپرست تیم ملی بود به دلایل نامعلومی از تیم ملی کنار گذاشته شد در حالی که رابطه بسیار خوبی با کارلوس کی روش داشت. پیروانی حالا همین پست را در پرسپولیس دارد، پستی که سال ها سندش به نام محمود خوردبین خورده بود.

 


افشین پیروانی از روز اول حضورش در تمرینات پرسپولیس با استقبال خوبی از سوی هواداران و کادرفنی روبرو شد. او رابطه خوبی با برانکو دارد و به نظر پروفسور نیز از حضور او راضی به نظر می رسد. 


پیروانی با توجه به محبوبیت و دانش فوتبالی اش به پرسپولیس آمده و امیدوار است این بار بتواند مانند دوران بازی اش خاطرات خوشی را با تیم محبوبش رقم بزند. او از زمانی که کفش هایش را آویخت و به عنوان مربی در پرسپولیس کار کرد هیچگاه دوران پرفروغ بازی اش را نداشت و حالا باید دید به عنوان سرپرست می تواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند.

 

 

عکس: سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها