کد خبر : 1483269 | 04 دی 1396 ساعت 14:12 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورد عجیب خط دفاعی پارس جنوبی

پارس جنوبی جم تا پایان هفته شانزدهم لیگ هفدهم در دیدارهایی که مجتبی لطفی در زمین مسابقه حضور داشته بازی را واگذار نکرده است.

مورد عجیب خط دفاعی پارس جنوبی 

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر 29 امتیازی است و در رتبه دوم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است. اگرچه آنها در هفته های اخیر افت قابل وضوحی را تجربه می کنند، با این حال هنوز پارس جنوبی را می توان یکی از تیم های خوب لیگ هفدهم دانست.


اما با مرور ترکیب این تیم در هفته های گذشته به نکته ای جالب در خط دفاعی این تیم برمی خوریم؛ مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی و مایکل اومانیا سه مدافع میانی شاگردان تارتار در قلب خط دفاعی این تیم بوده اند و نکته این است که هر سه شکست پارس جنوبی جم زمانی رقم خورده که مجتبی لطفی در آن بازی به میدان فرستاده نشده است و در سایر بازی ها این بازیکن همواره یکی از بازیکنان ثابت تیم بوده است.


البته لطفی در مقابل سایپا که شاگردان تارتار به تساوی یک بر یک دست یافتند، از دقیقه 81 وارد زمین شد و در پیروزی 3 بر 1 مقابل سپیدرود هم تنها 5 دقیقه فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کرد.


پارس جنوبی تاکنون سه شکست را در پایان هفته شانزدهم تجربه کرده و در هر سه بازی نورمحمدی و مایکل اومانیا در قلب خط دفاعی بازی کردند و مجتبی لطفی فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا نکرده است.

دیدگاه‌ها