کد خبر : 1483914 | 07 دی 1396 ساعت 16:51 | 250.5K بازدید | 0 دیدگاه

تشویق ایسلندی نشان‌دهنده شادی در تیم ماست

شفر: رسیدن به پرسپولیس؟ غیرممکن نیست

سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با هم نام خوزستانی شرکت کرد.

شفر: رسیدن به پرسپولیس؟ غیرممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال خوزستان پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

 

 

صحبت های اولیه؟


در نیمه اول روی دروازه حریف فشار وارد کردیم و اصلا از یک گل خوشحال نبودم. در یکی از دقایق بازی در نیمه اول یک شوت خوب به سمت ما زدند که حسینی به خوبی توپ را دفع کرد. در شروع نیمه دوم نیز ما مانند نیمه اول به خوبی روی دروازه حریف فشار آوردیم و به خوبی توپ گیری کردیم. در رابطه با گل که علی قربانی زد باید بگویم که در بین او در دو نیمه گفتم که باید بیشتر به دروازه حمله کند و گل او با شانس همراه بود و شانس جزئی از فوتبال است. از سه گلی که زدیم، دو گل را مدافعان زدند که این موضوع بسیار خوب است. گلی که روزبه زد، گلی است که باید در خانه و اتوبوس و اتاق آنالیز مجددا و بارها نگاه کنیم. روزبه پسر و بازیکن خوبی است و از روند او خوشحالم. او با روحیه و احساساتی که دارد برای تیم ما مفید است. می خواستم در نیمه دوم منتظری را ببینم.

 

روزبه به دلیل کارت زردی که گرفت در بازی بعدی غایب است و منتظری به جای او بازی می کند. منتظری بازیکن باهوشی است که به خوبی می تواند دفاع را رصد کند و مشکلی برای حضور در ترکیب در دیدار بعدی ندارد.

 

خیلی خوشحالم که قائدی امروز برای تیم بازی کرد و اگر خوش شانس تر بود می توانست گل هم بزند. خیلی بازی خوبی انجام دادیم و این موضوع فقط برای زدن 3 گل نبود و ما گل هم نخوردیم. زمانی این نتیجه خوب است که ما تیم خوبی داشته باشیم و کار خوبی انجام دهیم. از عملکرد مجید حسینی بسیار خوشحال هستم. او در حال حاضر بهترین مدافع ایران است. او بازیکن جوانی است و آینده بزرگی دارد.

 

 

شانس برای گرفتن پرسپولیس؟


اصلا غیر ممکن نیست و نتایج سایر بازی ها هنوز مشخص نشده است. 13 امتیاز با پرسپولیس فاصله داریم اما هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل مانده است. همانطور که در هفته های قبل گفتم ما باید سخت کار و تلاش کنیم. همه بازیکنان در تمرین و بازی با تمام وجود خود کار می کنند و نتیجه آن را در بازی گذشته و امروز می بینیم. این نتایج برای ما کافی نیست و باید بهتر و بهتر شویم.

 

 

فرصت سوزی بازیکنان استقلال؟


حضور هواداران برای ما سورپرایز است و من از این بابت خوشحالم. من به بازیکنان می گویم که نباید برای باشگاه و باید برای هواداران تلاش کنند و بجنگند. دیدید که بعد از این بازی نیز تشویق ایسلندی انجام شد که برای هواداران و بازیکنان بسیار خوب است. شاید در گذشته و چند ماه قبل شرایط این نبود اما اکنون شرایطی در حال رخ دادن است که برای بازیکنان جدید است و همه خوشحال  هستند و برای هویت باشگاه تلاش می کنند.

 

 

نقل و انتقالات استقلال ادامه دارد؟


ما فقط لیگ را نداریم و جام حذفی و لیگ قهرمانان در انتظار ما هستند. در بازی بعدی روزبه و سرور جپاروف نخواهند بود. باید برنامه را نگاه کنیم تا ببینیم چه رویدادهایی در انتظار ما هستند. فاصله دیدارهای ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بسیار کم است. شاید یک بازیکن مصدوم و محروم باشد و مجبور شویم ترکیب را تغییر دهیم. مدیرعامل باشگاه افتخاری و توفیقی در جریان موضوعات هستند و من خواسته هایم را به آنها گفتم و امیدوارم مهاجم مد نظر ما به زودی اضافه شود. من یک مهاجم می خواهم و شاید لازم شود چند بازیکن جدید جذب شود.

 


پیشنهاد اروپایی برای بازیکنان استقلال؟


بله این درست است. اگر قرار باشد که یک بازیکن جوان از ایران به اروپا برود، من بازیکنان خودم را خوب می شناسم و می دانم که آینده خوبی دارند  و قیمت آنها را هم می دانم. اگر یک بازیکن جوان بخواهد به اروپا برود، باید میلیون دلاری به استقلال پرداخت کند تا جدا شود. وقتی قیمت ها را در اروپا نگاه می کنیم، همگی میلیون دلاری هستند. ما بازیکنان بسیار خوبی برای آینده داریم و نمی توانیم فقط به آنها بگوییم خدا نگه دار و باشگاه باید پول زیادی پرداخت کند تا بازیکن ما را جذب کند.

دیدگاه‌ها