کد خبر : 1484047 | 08 دی 1396 ساعت 12:56 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

هفته یازدهم لیگ فوتبال بانوان؛

قهرمانی بمی‌ها در پایان نیم فصل

رقابت های لیگ فوتبال بانوان هفته یازدهم خود را پشت سر گذاشت.

قهرمانی بمی‌ها در پایان نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز، مسابقات لیگ فوتبال بانوان با برگزاری 6 بازی در شهرهای مختلف هفته یازدهم خود را پشت سر گذاشت. بدین ترتیب، نیم فصل اول لیگ بانوان امروز به پایان رسید.

 

ذوب آهن اصفهان صفر – شهرداری بم 2
مدعی اصلی عنوان قهرمانی لیگ فوتبال بانوان پس از اینکه 27 امتیاز از 10 بازی به دست آورد، آخرین بازی خود را در خانه تیم ذوب آهن برگزار کرد. ذوب آهن که در هفته های اخیر احیا شده و توانسته بود خود را پشت سر چهار مدعی اصلی قرار دهد، در این بازی موفق به گرفتن امتیاز از صدرنشین لیگ نشد و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شهرداری بم شد. بدین ترتیب اصفهانی ها با 15 امتیاز نیم فصل را به پایان رساندند.

 

شهرداری سیرجان 5 – نماینده فارس صفر
یکی از مدعیان جدی قهرمانی و تعقیب کننده شهرداری بم از ابتدای فصل، امروز در آخرین بازی خود در نیم فصل اول میزبان نماینده فارس بود. تیم فارس که فرصت داشت در صورت پیروزی مقابل حریف به رده های بالاتر جدول فکر کند، نتوانست مقابل میزبان قدرتمندش کاری از پیش ببرد و در نهایت با پنج گل شکست خورد. هت تریک متولی و گل های نظام آبادی و سهرابی زمینه ساز برد پرگل سیرجانی ها در این بازی شد.

 

راهیاب ملل سنندج یک – همیاری آذربایجان غربی صفر
دیگر مدعی قهرمانی و تیمی که در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی را از خود به جا گذاشت، راهیاب ملل سنندج بود. این تیم امروز در خانه به مصاف همیاری ارومیه رفت. بازی مقابل تیم دهم جدول به نظر می رسید برای یکی از مدعیان قهرمانی کار سختی نباشد اما در پایان راهیاب ملل به سختی موفق شد حریف خود را پشت سر بگذارد. تک گل حاتم نژاد سنندجی ها را در پایان نیم فصل به امتیاز 27 رساند. نماینده ارومیه هم 9 امتیازی باقی ماند.


خیبر خرم آباد صفر – سپاهان اصفهان 6
آسان ترین بازی بین چهار تیم مدعی بالای جدول روی کاغذ برای تیم سپاهان بود. تیم فوتبال سپاهان که با 24 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در جایگاه سوم جدول قرار داشت، امروز در خانه تیم قعر جدولی خیبر خرم آباد به میدان رفت و یک نتیجه ضعیف دیگر را برای این تیم در آخرین هفته نیم فصل رقم زد. پیروزی 6 بر صفر سپاهان در بازی امروز، اختلاف تفاضل گل با تیم چهارم یعنی راهیاب ملل را افزایش داد و کار سپاهانی ها را با 27 امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم جدول در نیم فصل اول پایان داد.

 

استقلال خوزستان صفر – پالایش گاز ایلام یک
امروز شهر اهواز میزبان دیدار تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان و حریفش پالایش گاز ایلام بود. ایلامی ها توانسته بودند در نیمه بالایی جدول قرار بگیرند و در تلاش برای رسیدن به رتبه های بالاتر بودند. امروز در اهواز هم تیم ایلام موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد تا 17 امتیازی شود و با توجه به شکست ذوب آهن، به رده پنجم جدول صعود کند و رتبه قابل قبولی در پایان نیم فصل از آن خود کند.

 

پارس جنوبی بوشهر 3 – آذرخش تهران یک
نکته جالب آخرین هفته نیم فصل اول لیگ بانوان این بود که حساس ترین بازی هفته از لحاظ جدولی، ارتباطی به تیم های صدرنشین نداشت. در شهر بوشهر، امروز تیم های پارس جنوبی و آذرخش که رده های هشتم و نهم جدول را در اختیار داشتند، با یکدیگر مصافی حساس برگزار کردند که در نهایت با برتری تیم میزبان به پایان رسید. شکست 3 بر یک آذرخش در این بازی به دلیل باخت هر سه تیم انتهای جدولی، رتبه تهرانی ها را در جدول تغییر نداد اما تیم بوشهری با این برد 15 امتیازی شد و یک رده در جدول بالا رفت.

 

بدین ترتیب در پایان نیم فصل اول لیگ فوتبال بانوان، تیم شهرداری بم با 30 امتیاز صدرنشین ماند و تیم های شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان و راهیاب ملل سنندج با 27 امتیاز به ترتیب دوم تا چهارم شدند.
پالایش گاز ایلام با 17، ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی بوشهر هر کدام با 15، و نماینده فارس با 13 امتیاز تیم های میانی جدول را تشکیل می دهند.


در انتهای جدول هم آذرخش تهران با 10، همیاری آذربایجان غربی با 9 و استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد با 3 امتیاز، چهار رتبه پایانی جدول لیگ بانوان را به خود اختصاص داده اند.

دیدگاه‌ها