کد خبر : 1484093 | 08 دی 1396 ساعت 15:19 | 75.1K بازدید | 0 دیدگاه

تکل خطرناکی که به کمک استقلال آمد (عکس)

کاپیتان تراکتورسازی با دریافت کارت زرد در این بازی، سه اخطاره شد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند.

 

در جریان دیدار و به طور خاص در دقایقی که با جذابیت خاصی در میانه میدان دنبال می شد، یک خطای خطرناک از سوی مهدی کیانی بر روی کمال کامیابی نیا انجام شد. بیژن حیدری، داور جوان این بازی که فاصله کمی تا صحنه خطا داشت، به سرعت کارت زرد را از جیب خود بیرون آورد و کاپیتان تراکتور را جریمه کرد.

 

این اتفاق در کنار اینکه کیانی را مجاب کرد دقایق باقی مانده بازی را با احتیاط بیشتری در نبردهای میانه میدان برای تیمش بجنگد، هافبک محبوب تراکتور را سه اخطاره کرد. بدین ترتیب کاپیتان تبریزی ها دیدار حساس تیمش مقابل استقلال را از دست داد و در این بازی بسیار مهم نمی تواند تراکتورسازی را همراه کند.

 

تراکتورسازی همچنین ممکن است امید عالیشاه را که در اواسط بازی امروز مصدوم شد و از زمین بیرون رفت، در دیدار هفته آینده مقابل استقلال در اختیار نداشته باشد.

 

نکته جالب توجه برای استقلال این است که در بازی این هفته مقابل استقلال خوزستان نیز میثم دورقی و حکیم نصاری، هافبک های توانمند تیم اهوازی به دلیل محرومیت در مقابل آبی های پایتخت بازی نکردند و در هفته آتی هم مهم ترین هافبک حریف استقلال در ترکیب تیمش حضور نخواهد داشت.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها