کد خبر : 1484154 | 08 دی 1396 ساعت 17:18 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

رضاییان: مهم نیست سهمیه آسیایی بگیریم

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم کسب سهمیه آسیایی برای این تیم را در نخستین فصل حضور در لیگ برتر حائز اهمیت نمی‌داند.

رضاییان: مهم نیست سهمیه آسیایی بگیریم

به گزارش "ورزش سه" از شهر قدس، بهرام رضاییان پس از تساوی پارس جنوبی مقابل پیکان اظهار کرد: بازی خوبی بود، بازیکنان تلاش کردند و نیمه اول نتیجه به سود ما بود؛ این مسابقه در زمین حریف برگزار شد و شرایط خاص خود را داشت؛ خدا را شکر بازی مساوی شد؛ اما همه به داوری معترض هستند.


او در خصوص قضاوت داور مسابقه گفت: باید کارشناسان راجع به پنالتی اظهار نظر کنند؛ صحنه‌ای که ما دیدیم پنالتی نبود؛ ولی امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم؛ داور جوان و خوبی بود که مسابقات زیادی را قضاوت کرده؛ اما این دیدار شرایط خاصی داشت و نمی‌دانم چرا تا این اندازه اشتباه کرد.


مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی راجع به اُفت این تیم طی هفته‌های اخیر عنوان کرد: خیر، اینطور نیست؛ تیم‌ها در ادامه لیگ از یکدیگر شناخت پیدا می‌کنند و شاید تیم‌ها نقاط قوت ما را شناخته‌اند؛ لیگ است و تیم‌های خوبی مثل سپاهان و تراکتور به لیگ برگشتند؛ خدا را شکر شرایط خوبی داریم؛ 17 هفته پس از نخستین فصل حضورمان در لیگ، تیم سوم جدول هستیم؛ بچه‌های ما قدرتمند هستند و لیاقت این جایگاه را دارند.


رضاییان درباره اهداف تیم پارس جنوبی در پایان فصل ابراز کرد: تلاش می‌کنیم سهمیه آسیایی را بگیریم؛ ولی اگر هم نگرفتیم، مهم نیست.

دیدگاه‌ها