کد خبر : 1484165 | 08 دی 1396 ساعت 17:35 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار: از سپاهان قدرتمند نیم فصل دوم رونمایی کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید این تیم باید با 8 گل برنده می شد.

کرانچار: از سپاهان قدرتمند نیم فصل دوم رونمایی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از برتری برابر سپاهان در نشست خبری گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه خوبی گرفتیم. ما امروز سطح بالایی از فوتبال را شاهد بودیم. به نظرم تیم پدیده باید خوشحال از اصفهان به خانه برگردد چرا که علاوه بر چهار گلی که خوردند باید چهار گل دیگر هم می‌خوردند.


او در ادامه گفت: جا دارد که از هواداران‌مان تشکر کنم. امیدوارم که این پیروزی‌ها استمرار داشته باشد. هرچند که فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است اما من امیدوارم سپاهان به جایگاهی که مستحق آن است برسد.
کرانچار افزود: دروازه‌بان جدید خود را مطمئن دیدم و خوشحالم یک امنیت به محوطه جریمه ما بازگشته است و امیدوارم اعتماد خط دفاعی افزایش یابد.


سرمربی سپاهان تصریح کرد: حلقه گمشده بازی ما جایی در خط حمله بود و خوشحالم از سپاهان قدرتمند در نیم فصل دوم رونمایی کردیم.
کرانچار اظهار کرد: با امدن کریمی کمربند میانی محکمتر شده و حالا پاس‌های بهتر و بازی روانتری انجام خواهیم داد و همین موضوع بر افزایش توان و قدرت سیستم دفاعی ما تاثیر می گذارد.

 

وی در مورد بازگشت پورقاز و عملکرد بهتر خط دفاع سپاهان با بازگشت این مدافع گفت: با بازگشت پورقاز ما به امنیت خط دفاعی افزودیم. نباید از کیفیت یزدانی و رحیمی چشم‌پوشی کنیم. در کنار این 2 نفر، کمربند امنیتی همچون پورقاز داریم. با قرار دادن یک ملی‌پوش درون دروازه، تجربه خط دفاع را افزایش داده ولی باید این مسئله را تبریک گفت.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه تمجیدهای خود از عالمه، خاطرنشان کرد: جایگاه دروازه‌بان بسیار خاص است. در تطبیق دروازه‌بان تازه وارد باید به گونه دیگری تصمیم گرفت. من بر اساس تصمیم مربی دروازه‌بانان این تصمیم را گرفتم که ابتدا کیخسروی باشد و پس از آن با تصمیم مربی دروازه‌بان و اعلام آمادگی عالمه این بازیکن درون دروازه قرار گرفت.

دیدگاه‌ها