کد خبر : 1484182 | 08 دی 1396 ساعت 19:03 | 262.4K بازدید | 0 دیدگاه

نورافکن؛ عزیز میلیون دلاری استقلال

شرط سنگین شفر برای ترانسفر شدن نورافکن

سرمربی استقلال شرط سنگینی برای صدور رضایت نامه امید نورافکن در نظر گرفته است.

شرط سنگین شفر برای ترانسفر شدن نورافکن

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فصل گذشته بازیکنان جوان زیادی را در ترکیب خود به فوتبال معرفی کرد و با استفاده از همین بازیکنان در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت.


این بازیکنان در فصل جدید نیز در ترکیب استقلال به میدان می روند و حالا به نظر می رسد استقلالی ها می توانند تعدادی از آنها را به لیگ های اروپایی انتقال دهند. یکی از این بازیکنان امیدنورافکن هافبک جوان و ملی پوش استقلال است. این بازیکن جوان که بازوبند تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی را بر بازو بسته بود، در اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز شرکت کرد تا روند خوب خود را در فصل جدید نیز ادامه دهد.


در روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون انتقال این بازیکن به لیگ های اتریش و بلژیک به گوش می رسید تا این موضوع تبدیل به یکی از سوژه های نشست خبری شفر در اهواز شود. سرمربی آلمانی استقلال بی آنکه نامی از امید نورافکن ببرد با تایید وجود پیشنهاد خارجی برای این بازیکن در اهواز گفت: بله این درست است. اگر قرار باشد که یک بازیکن جوان از ایران به اروپا برود، من بازیکنان خودم را خوب می شناسم و می دانم که آینده خوبی دارند و قیمت آنها را هم می دانم.


سرمربی آلمانی استقلال البته صراحتا با رفتن نورافکن که بازیکن اصلی استقلال است مخالفت نکرد اما مبلغ رضایت نامه این بازیکن را بسیار بالا اعلام کرد و افزود: اگر یک بازیکن جوان بخواهد به اروپا برود، باید میلیون دلاری به استقلال پرداخت کند تا جدا شود. وقتی قیمت ها را در اروپا نگاه می کنیم، همگی بازیکنان با قیمت های 10 یا 12 و یا 17 میلیون دلاری هستند. ما بازیکنان بسیار خوبی برای آینده داریم و نمی توانیم فقط به آنها بگوییم خدا نگه دار. اگر باشگاهی بازیکن ما را بخواهد، باید پول زیادی پرداخت کند تا بازیکن ما را جذب کند.


به این ترتیب به نظر می رسد سرمربی آلمانی استقلال به دنبال کسب درآمد برای این باشگاه در صورت انتقال نورافکن جوان است و تصمیم ندارد تا این ستاره جوان را با قیمت کم از دست بدهد. نورافکن تا پایان لیگ هجدهم با استقلال قرارداد دارد و همین موضوع می تواند به آبی ها کمک کند تا رقم درخواستی خود را در مذاکرات برای فروشی این بازیکن افزایش دهند.


پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی از اول ژانویه آغاز خواهد شد و این احتمال وجود دارد که این بازیکن جوان در پایان این پنجره پیراهن یکی از تیم های اروپایی را بر تن کند.

دیدگاه‌ها