کد خبر : 1484273 | 09 دی 1396 ساعت 10:45 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

با ٣٩ رای در مجمع انتخاباتی؛

ریاست رضوانی در فدراسیون شنا 4 سال تمدید شد

محسن رضوانی برای 4 سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از ساعت ١٠ صبح امروز در آکادمی ملی المپیک و به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش آغاز شد.


7 کاندیدا به نام کاوه احمدی، رضا حبیبی، مهرزاد خلیلیان، حامدرضاخانی، محسن رضوانی، رضا فاطمی مقدم و مجید مشتاق عشق برای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو معرفی شده بودند تا با یکدیگر رقابت کنند.


مهرزاد خلیلیان که از وی به عنوان یکی از کاندیداهای جدی ریاست فدراسیون و گزینه وزارت ورزش نام برده می شد، در مجمع حضور نداشت تا غایب بزرگ انتخابات لقب بگیرد. البته به گفته دبیر مجمع خلیلیان به دلیل کسالتى که داشته، در مجمع غایب است.


کاوه احمدی نخستین کاندیدایی بود که پشت تریبون رفت و انصراف خود را به نفع محسن رضوانی اعلام کرد. همچنین در ادامه مجید مشتاق عشق بعد از چند دقیقه صحبت کردن انصراف خود را اعلام کرد.


بدین ترتیب رای گیری برای انتخاب رییس جدید فدراسیون با رقابت 4 کاندیدا یعنی رضا حبیبی، حامد رضاخانی، محسن رضوانی و رضا فاطمی مقدم آغاز شد.


در نهایت محسن رضوانی که به تازگی دوره ریاستش به پایان رسیده بود، توانست با ٣٩ رای از ٤٢ راى مجموع برای 4 سال دیگر به عنوان رییس جدید فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو انتخاب شود.


همچنین رضا حبیبى، حامد رضاخانى و رضا فاطمى مقدم هر کدام یک رای کسب کردند.

 

رای گیری فدراسیون شنا

دیدگاه‌ها