کد خبر : 1494425 | 09 دی 1396 ساعت 22:53 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد 0 - 0 ساوتهمپتون؛ عیدی مورینیو به کونته!

یونایتد با تساوی خانگی بدون گل برابر ساوتهمپتون به رتبه سوم جدول لیگ برتر سقوط کرد.

یونایتد 0 - 0 ساوتهمپتون؛ عیدی مورینیو به کونته!

 

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در دیداری که نمایش هرگز خوبی ارائه نداد، در خانه با تساوی بدون گل برابر ساوتهمپتون متوقف شد تا رده دوم را تقدیم چلسی کند. 
 

شیاطین سرخ می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسد؛ اما علیرغم ارسال خوب ماتا، ضربه سر لوکاکو راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 7 ساوتهمپتون در آستانه زدن گل اول بود؛ اما ضربه وارد پراوس با مهار فوق العاده داوید دخیا همراه بود. قدیس ها دقایقی بعد می توانستند روی یک کرنر مستقیم به گل برسند؛ اما دخیا باز هم مانع شد.

 

1273210

 

در دقیقه 27 راشفورد در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت؛ اما ضربه او با عکس العمل مک کاراتی همراه بود و در ریباند هم ضربه ماتا توسط مک کین برگشت داده شد.

 

در ادامه یونایتد حملات زیادی را روی دروازه ساوتهمپتون ترتیب داد که هیچ کدام به نتیجه نرسید. در لحظات پایانی نیمه اول ارسال خطرناک میخیتاریان با ضربه سر لینگارد همراه بود؛ اما این موقعیت هم از دست رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

1273211

 

اولین فرصت نیمه دوم برای ساوتهمپتون ایجاد شد؛ اما ضربه لانگ را دخیا با شکلی تماشایی و با پا مهار کرد. در دقیقه 58 میخیتاریان با ضربه خود دروازه تیم مهمان را تهدید کرد؛ اما سنگربان ساوتهمپتون کار دشواری برای مهار ضربه ستاره ارمنی یونایتد نداشت.

 

در دقیقه 64 یوشیدا می توانست قفل دروازه شیاطین سرخ را بگشاید؛ اما دخیا با شجاعت مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در دقیقه 76 این تادیچ بود که مقابل دروازه یونایتد صاحب بخت شد؛ اما ضربه او نیز راهی به دروازه نیافت.

 

1273212

 

در دقیقه 90 لینگارد می توانست فرشته نجات یونایتد لقب گیرد؛ اما هودت به موقع ظاهر شد و مانع باز شدن دروازه تیمش لقب گرفت تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها