کد خبر : 1494565 | 10 دی 1396 ساعت 17:02 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایمانی و ذوب آهن محروم می شوند؟

رئیس کمیته تعیین وضعیت می گوید باشگاه پدیده فعلا شکایتی درباره ایمانی نداشته است.

ایمانی و ذوب آهن محروم می شوند؟

به گزارش "ورزش سه"، بهروز وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پدیده از ایمانی برای فسخ قرارداد شکایت کرده، گفت: باشگاه پدیده پیش از این اعلام کرده بود که فسخ ایمانی با این باشگاه مورد تایید آنها نیست اما این نامه به منزله شکایت نیست. باشگاه پدیده حالا و بعد از عقد قرارداد ایمانی می تواند نسبت به این اتفاق شکایت کند.


وی درباره محرومیت احتمالی برای ایمانی، عنوان کرد: اگر مشخص شود که این بازیکن قرارداد خود را به صورت غیر موجه فسخ کرده است، تا 6 ماه از حضور در میادین فوتبالی محروم و به پرداخت غرامت محکوم می شود.


وثوق احمدی درباره فسخ قرارداد این بازیکن، تصریح کرد: شرایط فسخ قرارداد در نیم فصل ممکن نیست مگر اینکه در قرارداد بازیکنان آمده باشد. در قرارداد ایمانی ذکر شده که اگر تا نیم فصل 45 درصد قرارداد را دریافت نکند، می تواند قرارداد را فسخ کند و ایشان نیز با مسئولیت خودش این کار را انجام داد.


رئیس کمیته تعیین وضعیت در پایان درباره محرومیت احتمالی باشگاه ذوب آهن، افزود: اگر مشخص شود باشگاه ذوب آهن بازیکن را برای فسخ قرارداد غیر قانونی تحریک کرده، دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می شود. البته باشگاه ذوب آهن در این مدت دو استعلام از سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت گرفته است اما در صورت شکایت باشگاه پدیده، به این موضوع نیز رسیدگی می شود.

دیدگاه‌ها