کد خبر : 1494586 | 10 دی 1396 ساعت 18:21 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش یحیی به جریمه عجیب تراکتور چیست؟

جریمه 20 درصدی که باشگاه تراکتورسازی برای یحیی گل‌محمدی در نظر گرفته، باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شده است.

واکنش یحیی به جریمه عجیب تراکتور چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه ‌بعد از شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس مهم‌ترین حاشیه مربوط به فحاشی‌های هواداران دو تیم بود و هنوز نیز این ماجراها ادامه دارد، اما جریمه‌ای که امروز مدیران باشگاه تبریزی برای یحیی گل‌محمدی در نظر گرفتند یک نوع اعلان جنگ به نظر می‌رسد.


در حالی که تیم تراکتورسازی هنوز چند هفته است با جذب بازیکنان جدید کامل شده و از نیم فصل دوم نیز فقط دو بازی گذشته و یک برد و یک باخت نصیب سرخ‌پوشان تبریزی شده، امروز مدیران باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفتند به دلیل نتایج ضعیف و آنچه تحقیر باشگاه توسط گل‌محمدی خوانده شده این مربی را 20 درصد جریمه کنند.


در این شرایط یحیی گل‌محمدی فعلا سکوت پیشه کرده و به نظر می‌رسد نمی‌خواهد با مصاحبه در این خصوص آرامش تیمش را برهم بزند، اما بی‌تردید در صورتی که بعد از بازی با استقلال و عدم نتیجه‌گیری احتمالی جرایم دیگری در نظر گرفته شود، گل‌محمدی ساکت نمی‌نشیند و احتمالا باید شاهد علنی‌شدن اختلافات از سوی دوطرف باشیم.


گل‌محمدی که در گذشته نیز سابقه درگیری لفظی با مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن را نیز در کارنامه دارد حالا پیش بینی می‌شود در صورتی که تراکتورسازی مقابل استقلال به برتری نرسد، باید شاهد مطرح شدن ادعاهای جالبی ازسوی او باشیم.

دیدگاه‌ها