کد خبر : 1494589 | 10 دی 1396 ساعت 18:32 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه رقابت های قهرمانی دو و میدانی داخل آسیا؛ تهران

تجهیزات مدرن در راه دو و میدانی ایران

رییس فدراسیون دو و میدانی ایران خبر از خرید لوازم جدید و امکانات اساسی برای رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی تهران می دهد.

تجهیزات مدرن در راه دو و میدانی ایران

به گزارش "ورزش سه"، ایران میزبان هشتمین دوره رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا خواهد بود. فدراسیون دو و میدانی ایران برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات اقدام به خرید لوازم و اقلام به روز دنیا نیز کرده است.


در همین زمینه مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: تمام تجهیزات مورد نیاز مسابقات قهرمانی آسیا از دو کشور بلژیک و چین خریداری شده و در روزهای آینده به ایران خواهد رسید. این تجهیزات با کمک حامیان مالی فدراسیون تهیه شده است و نظر به اینکه در چند سال گذشته هیچ گونه تجهیزاتی برای دو و میدانی تدارک دیده نشده بود، این موضوع به چالشی مهم برای ما تبدیل شد.


رییس فدراسیون دو و میدانی در ادامه تصریح کرد: دو دستگاه کامل فتو فینیش از بلژیک خریداری کرده ایم و همچنین کلیه تجهیزات مسابقات قهرمانی آسیا از قبیل تشک پرش نیزه، تشک پرش ارتفاع، موانع و سایر لوازم تدارک دیده شده است. امکانات مورد نیاز یکی از برندهای مطرح چینی است که تمامی تجهیزات المپیک ریو نیز توسط این برند تامین شده بود و حالا ایران هم در مسابقات المپیک از این وسایل استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها