کد خبر : 1494627 | 11 دی 1396 ساعت 00:05 | 101.4K بازدید | 1 دیدگاه

جادوگر در جمع سرخ‌های گیلان؛

علی کریمی در آستانه سرمربیگری سپیدرود رشت

هدایت تیم فوتبال سپیدرود رشت احتمالا به علی کریمی واگذار خواهد شد و او در آستانه عقد قرارداد با این باشگاه است.

علی کریمی در آستانه سرمربیگری سپیدرود رشت

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود رشت در نخستین سال حضورش در لیگ برتر شرایط خوبی سپری نکرده و دور رفت را با قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول به پایان برد تا این اتفاق و تغییراتی که در مالکیت این باشگاه انجام شد، موجب برکناری علی نظرمحمدی از هدایت سرخ‌های گیلان و حضور امیدرضا روانخواه به جای او شود.


روانخواه که با نظر مالک جدید باشگاه سپیدرود هدایت این تیم را برعهده گرفت، در نخستین مسابقه دور برگشت با نتیجه ۳ بر یک نفت تهران را شکست داد؛ ولی در دومین دیدار ۲ بر صفر مغلوب سیاه جامگان قعرنشین شد تا این اتفاق مجددا نیمکت سپیدرود را دچار تغییر کند.


تن‌زاده که به تازگی به‌عنوان مالک باشگاه سپیدرود رشت معرفی شده، در دو مقطع طی روزهای اخیر به اعضای این تیم پرداختی داشته و بخشی از مشکلات مالی را برطرف کرده حالا در تازه‌ ترین اقدامش تصمیم گرفته سرشناس‌ترین و محبوب‌ترین فوتبالیست سابق استان گیلان را متقاعد کند تا سرمربیگری این تیم را عهده‌دار شود.

 

 

1260097

 


تن‌زاده امشب مذاکرات مثبتی با علی کریمی، کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس که اصالتی لاهیجانی هم دارد را انجام داده و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی نیافتد، فردا دوشنبه او را به‌عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت معرفی خواهد کرد.


علی کریمی که پیش از شروع لیگ هفدهم هدایت تیم نفت تهران را عهده‌دار شده بود، به دلیل اختلاف با مدیریت و وضعیت نامشخص این تیم تصمیم گرفت با نفت پُر حاشیه قطع همکاری کند تا نخستین تجربه مربیگری‌اش در شرایط بهتری رقم بخورد.


در صورت حضور علی کریمی در سپیدرود، احتمالا او خریدهای نقل و انتقالات زمستانی خود را هرچه زودتر انجام می‌دهد تا در ادامه فصل نتایج بهتری همراه این تیم که فعلا در جمع پایین جدولی‌هاست، کسب کند.

دیدگاه‌ها