کد خبر : 1494727 | 11 دی 1396 ساعت 14:44 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس، شبیهِ نفت و برعکس!

در ترکیب تیم های پرسپولیس و نفت، بازیکنان مشترک زیادی وجود داشته و دارند.

پرسپولیس، شبیهِ نفت و برعکس!

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران در سال های اخیر الگوی تیمداری در فوتبال ایران بوده اما پس از تغییر مالک، این تیم نیز به وضع دیگر باشگاه های خصوصی ایران دچار شد و حالا این فصل، حواشی و تنش در اطراف این باشگاه تهرانی بیشتر از همیشه شده است. اما نقطه مشترک زمان آرامش و طوفان این باشگاه، حضور بازیکنان پرسپولیسی و انتقال بازیکن از این تیم به پرسپولیس بوده است.

 

در ابتدای لیگ پانزدهم، برانکو ایوانکوویچ دست روی کمال کامیابی نیا هافبک تنومند نفتی ها گذاشت و از آنطرف، زردپوشان نفتی نیز سیدجلال حسینی مدافع سابق سرخ ها را به خدمت گرفتند و اقدام به خرید پیام صادقیان نیز کردند. اما فصل بعد، قرمزها نام 3 بازیکن نفتی در لیست برانکو دیده شد و باشگاه هم در خرید آن ها موفق عمل کرد. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی و وحید امیری قرمزپوش شدند تا جمع نفتی ها در پرسپولیس، جور شود.

 

اما حالا نگاهی به ترکیب نفت نیز نشان می دهد، آن ها هم بازیکنان پرسپولیسی متعددی را در اختیار دارند. امیرحسین فشنگچی بازیکن چپ پای سابق پرسپولیس، سامان آقا زمانی هافبک دفاعی این تیم، محمد نصرتی مدافع سال های نه چندان دور سرخ ها و محسن بنگر که سابقه بستن بازوبند پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد. البته حامد آقایی مدافع نیمکت نشین سابق پرسپولیس نیز در این تیم حضور دارد اما کمتر به کار گرفته می شود و مهدی دغاغله هم از جمع پایتخت نشینان جدا شده است.

 

تماشای جدال این دو تیم که بازیکنان مشترک زیادی را در خدمت دارند، قطعا جذابیت های بسیاری را خواهد داشت. لازم به ذکر است دیدار پرسپولیس و نفت جمعه 15 دی ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها