کد خبر : 1494857 | 12 دی 1396 ساعت 09:13 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - واتفورد

دو تیم منچسترسیتی و واتفورد، امروز در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچسترسیتی - واتفورد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا در حال حاضر با 59 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته اند و فاصله خوبی با رقبا ایجاد کرده اند. آنها که رکورد پیروزی پیاپی در لیگ برتر را به نام خود ثبت کردند، هفته گذشته بلاخره متوقف شدند و نوار پیروزی هایشان متوقف شد. کریستال پالاس بالاخره توانست مقابل سیتی به تساوی دست پیدا کند و علاوه بر متوقف کردن سیتی، چندین بازیکن مهم پپ نیز در این دیدار دچار آسیب دیدگی شدند و در این چند هفته غایب خواهند بود.

 

1262053

 

 

در آن سو واتفورد با کسب 25 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی ندارد. آنها نیز در 6 بازی اخیر خود، متحمل شکست شده اند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. حال تقابل با سیتی می‌تواند باعث ادامه روند نتایج ضعیف این تیم شود.

 

سیتیزن ها برای این بازی، بنجامین مندی، فیل فودن، کمپانی، ژسوس و دی بروین را به علت مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و داوید سیلوا نیز به علتی نامشخص نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. در 6 تقابل اخیر دو تیم، سیتی همواره موفق به کسب پیروزی شده و آمار بسیار خوبی به ثبت رسانده است. امروز نیز انتظار می‌رود شاگردان گواردیولا مشکلی برای کسب 3 امتیاز نداشته باشند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1273547

دیدگاه‌ها