کد خبر : 1494878 | 12 دی 1396 ساعت 09:44 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

بدترین نفت مقابل بهترین پرسپولیس

نفت تهران در حالیکه بدترین جایگاه تاریخ خود در لیگ برتر را تجربه می کند، روز جمعه به مصاف پرسپولیس صدرنشین خواهد رفت.

بدترین نفت مقابل بهترین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران که هومن افاضلی را به عنوان چهارمین مربی خود در 17 هفته سپری شده از لیگ هفدهم معرفی کرده در حالی روز جمعه مهمان پرسپولیس است که با 13 امتیاز رتبه ای بهتر از پانزدهم کسب نکرده است.


بررسی عملکرد نفتی در دوره های قبلی لیگ برتر و پایان هفته هفدهم نشان می دهد آنها در لیگ شانزدهم با هدایت علی دایی با 23 امتیاز در رده نهم حضور داشتند و در نهایت هم لیگ را با عنوان نهمی و قهرمانی در جام حذفی به پایان رساندند. آنها در لیگ پانزدهم با هدایت منصوریان با کسب 25 امتیاز هشتم بودند و در پایان فصل پنجم شدند. در لیگ چهاردهم نیز نفت با منصوریان 33 امتیازی بود و در صدر جدول حضور داشت، آنها در این فصل مقام سوم را کسب کردند. در لیگ سیزدهم گل محمدی با 32 امتیاز نفت را در جایگاه دوم نشانده بود و در پایان هم این تیم را سوم کرد. در لیگ دوازدهم نیز نفت با منصور ابراهیم زاده 22 امتیاز داشت و در جایگاه دهمی قرار داشت. نفت و ابراهیم زاده در نهایت رتبه پنجم لیگ را کسب کردند.


نفتی ها قبل از شروع لیگ و در سوپرجام با 3 گل مغلوب سرخپوشان شدند و دیدار رفت را نیز با هدایت حمید درخشان با نتیجه مشابه 3 بر صفر واگذار کردند. حالا این تیم با هدایت افاضلی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و باید منتظر ماند و دید چه نتیجه ای برای این تیم پرحادثه رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها