کد خبر : 1494938 | 12 دی 1396 ساعت 13:33 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

جلال علی‌محمدی گلزن‌ترین هافبک لیگ برتر

جلال علی محمدی که یکی از فصل های درخشان خود را سپری می کند، تا اینجا خود را به عنوان گلزن ترین هافبک لیگ معرفی کرده است.

ه گزارش "ورزش سه"، جلال علی محمدی در دیدار برابر پدیده موفق شد یک بار دیگر گلزنی کند تا شمار گل هایش در این فصل را به عدد 7 برساند و خود را به عنوان گلزن ترین هافبک لیگ مطرح کند.
این هافبک 27 ساله که بهترین گلزن سپاهان در فصل جاری به شمار می رود در حال پشت سرگذاشتن یکی از بهترین فصول خود در فصل جاری لیگ برتر است. البته این بازیکن هرچه از حیث گلزنی خوب عمل کرده، اما در گلسازی زیاد موفق نبوده و تنها یک بار در مقابل سیاه جامگان موفق به پایه گذاری گل برای هم تیمی هایش شده است.

 

جلال که به غیر از بازی با نفت تهران در هفته هشتم لیگ برتر در سایر دیدارهای این فصل سپاهان حضور داشته است، در برخی دیدارها هم به عنوان یار جایگزین وارد شده و نظیر دیدار برابر سایپا و ذوب آهن در هفته های ابتدایی به خوبی در روند کار تاثیرگذار بوده است.


علی محمدی در مقابل پدیده زننده یکی از زیباترین گل های بازی روی پاس با دقت ساسان انصاری بود تا علیرغم گلزنی این بازیکن همچنان بهترین گلزن سپاهان در لیگ هفدهم هم باشد.


گفتنی است که علی دشتی، فرشاد احمدزاده، علی اصغر آشوری و کرار جاسم با 4 گل پس از هافبک موثر این فصل سپاهان قرار دارند.

 

1273585

دیدگاه‌ها