کد خبر : 1494965 | 12 دی 1396 ساعت 15:18 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

بوفال: در جام جهانی فشاری روی مراکش نخواهد بود

لژیونر مراکشی درباره شرایط تیم ملی این کشور در جام جهانی اظهارنظر کرد.

بوفال: در جام جهانی فشاری روی مراکش نخواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، سفیان بوفال بازیکن مراکشی در خصوص شرایط تیم ملی مراکش در جام جهانی گفت: هیچ فشاری روی مراکش در جام جهانی 2018 نخواهد بود. 

 

بوفال گفت: از حضور در تیم ملی مراکش بسیار خوشحالم و افتخار می کنم، چرا که رقابت های مقدماتی بسیار خوبی داشتیم. در حال حاضر مهمترین مسئله این است که جام جهانی خوبی داشته باشیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید بدون فشار و امیدواری به ارائه عملکرد خوب بازی کنیم. 

 

هافبک مراکشی ساوتهمپتون در خصوص ماه های باقی مانده تا جام جهانی اظهار داشت: من می خواهم فصل خوبی داشته باشم و به باشگاهم کمک کنم که در موقعیت بهتری باشد و فصل خوبی را سپری کنم تا در تیم مراکش در جام جهانی حضور یابم. 


او در 18 بازی خود در این فصل دو گل برای ساوتهپتون به ثمر رسانده است. او دوران سختی را در نخستین فصل حضور خود در باشگاه داشت و اکنون جایگاه خود را تثبیت کرده است. 

 

سفیان بوفال که به علت مصدومیت حضور در جام ملت های آفریقا را از دست داد، اکنون با آمادگی کامل بازگشته و آماده کمک به باشگاه خود است. 


او در این باره گفت: من لحظات دشواری را سپری کردم و همه چیز اکنون آماده است. احساس می کنم آماده ام و امیدوارم به پیشرفت خود ادامه دهم؛ اما مهمترین مسئله تیم من است. 

 

مراکش در جام جهانی 2018 با ایران، پرتغال قهرمان اروپا و اسپانیا فاتح جام جهانی 2010 هم گروه است و پس از 20 سال دوری از این رقابت ها، نخستین بازی خود در روسیه را روز 15 ژوئن (25 خرداد 97) مقابل ایران در سن پترزبورگ برگزار می کند.

دیدگاه‌ها