کد خبر : 1494982 | 12 دی 1396 ساعت 16:15 | 75.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گیلم بالاگه؛

تغییر عقیده باشگاه لیورپول در مورد انتقال کوتینیو

بارسلونا همچون تابستان تلاش گسترده ای را برای جذب کوتینیو آغاز کرده است.

تغییر عقیده باشگاه لیورپول در مورد انتقال کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته باشگاه لیورپول مخالفت جدی خود را با انتقال کوتینیو به بارسا اعلام کرد. حتی درخواست جدایی رسمی ستاره برزیلی نیز افاقه نکرد و در نهایت کوتینیو مجبور شد فصل را با پیراهن لیورپول آغاز کند. او به بهانه مصدومیت یک ماه به دور از میادین ماند؛ ولی با اتمام نقل و انتقالات و زمانی که جدایی اش منتفی شد، یکباره به مرز آمادگی بدنی رسید!

 

از هفته ها پیش نشریات بارسلونا خبر از اصرار مدیران بارسا برای جذب کوتینیو در زمستان داده بودند. بارسلونا با علم به اینکه کوتینیو نمی تواند در لیگ قهرمانان به میدان برود، بازهم قصد جذب او را دارد.

 

 

1273587

 

 

عجیب اینکه با شروع انتقالات زمستانی، کوتینیو یک بار دیگر از ترکیب لیورپول دور شده است. او به بهانه مصدومیت، بازی روز گذشته برابر برنلی را از دست داد و امروز گیلم بالاگه، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت و نزدیک به باشگاه لیورپول در توئیتر خود نوشت که کوتینیو به بازی با اورتون در جام حذفی نیز نخواهد رسید.

 

بالاگه که هفته گذشته تاکید داشت لیورپول تحت هیچ شرایطی کوتینیو را در زمستان از دست نخواهد داد، امروز خبر داد که عقیده مسئولان لیورپول تغییر یافته و آنها حالا حاضرند برای فروش کوتینیو وارد مذاکره شوند.

فروش قطعی در زمستان یا فروش به شرط انتقال در تابستان، مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ اما هنوز هیچ پیشنهادی از سوی بارسلونا نرسیده است.

به ادعای بالاگه، حفظ کوتینیو برای یک سال دیگر، غیر محتمل‌ترین اتفاق ممکن در مورد ستاره برزیلی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها