کد خبر : 1495000 | 12 دی 1396 ساعت 18:21 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه شدید لیونل مسی به شکلات!

لئو مسی: هنوز بازیکن کاملی نیستم!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا معتقد است هنوز در بخش هایی از مهارت بازی باید پیشرفت کند.

لئو مسی: هنوز بازیکن کاملی نیستم!

 

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تا به حال 5 بار عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرده و بسیاری او را بهترین بازیکن همه ادوار می دانند؛ اما خودش معتقد است هنوز هم فضا برای پیشرفت دارد.

 

لیونل مسی گفت: "من می خواهم تبدیل به بازیکنی حرفه ای شوم و هنوز در بخش هایی از فوتبال من نیاز به پیشرفت دارم تا به بالاترین سطح برسم. کدام بخش؟ زدن پنالتی. من باید در این زمینه بیشتر تمرین کنم."

 

1273642

 

ستاره آرژانتینی بارسا در مورد سرنوشت خود بعد از دوران حرفه ای گفت: "من احتمالا بعد از خداحافظی از فوتبال مربی نخواهم شد؛ اما زمان زیادی باقیست و من می توانم ذهنیت خود را تغییر دهم."

 

رفتار لئو مسی پیش خانواده: "در خانه ما به ندرت در مورد فوتبال صحبت می کنیم، مگر اتفاق خاصی در مورد تیم ملی یا بارسلونا رخ داده باشد که ما در ضیافت ناهار در خصوص فوتبال بحث کنیم.

 

من یک زندگی خانوادگی خوب دارم؛ اما بعضی وقت ها آرزو می کنم، بتوانم با خانواده ام بدون اینکه هواداران هر لحظه من را متوقف کنند برای پیاده روی به بیرون از منزل برویم.

 

1262058

 

پدر بودن احساس فوق العاده ای است و یکی از بهترین اتفاقاتی است که تا به حال برای من رخ داده است. دید من به برخی از مسائل زندگی به کلی تغییر کرده است و ایفا کردن نقش پدر بی شک بهترین اتفاقی است که در تمام زندگی من رخ داده است."

 

رژیم غذایی لیونل مسی: "برای من کنار گذاشتن شکلات خیلی دشوار بود؛ اما من همیشه در رژیم غذایی هستم و هنگامی که به آرژانتین سفر می کنم به خودم استراحت می دهم."

دیدگاه‌ها