کد خبر : 1495006 | 12 دی 1396 ساعت 17:56 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان و چالش دو برد پیاپی !

تیم فوتبال سپاهان در دیدار برابر پارس جنوبی جم در صورت پیروزی برای اولین بار طی لیگ هفدهم در دو مسابقه پیاپی پیروز شده است.

سپاهان و چالش دو برد پیاپی !

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با احتساب پیروزی برابر پدیده تاکنون تنها به 4 پیروزی طی 17 دیدار لیگ هفدهم دست یافته که به هیچ وجه نمی تواند آماری قابل دفاع برای شاگردان زلاتکو کرانچار و البته این سرمربی کروات باشد، اما مدیران سپاهان امیدوارند روند موفقیت این تیم که در دیدار برابر سایپا و پدیده در نیم فصل دوم آغاز شده در 13 دیدار باقی مانده نیز ادامه یابد.


علاوه بر این سپاهان با چالش دیگری نیز مواجه است؛ این تیم که تاکنون برابر ذوب آهن در هفته چهارم، سیاه جامگان در هفته نهم، تراکتورسازی در هفته سیزدهم و همینطور پدیده در هفته هفدهم (دومین هفته دور برگشت) به پیروزی دست یافته، هنوز موفق به کسب دو پیروزی پیاپی نشده اند.


آنها پیش تر مقابل سپیدرود، گسترش فولاد و استقلال خوزستان در هفته های پنجم، دهم و چهاردهم این فرصت را در اختیار داشتند که به هر ترتیب در این دیدارها به دو تساوی بدون گل و یک تساوی یک بر یک رضایت دادند، تا همچنان در حسرت دو پیروزی پیاپی قرار داشته باشند.


حالا با کسب پیروزی پر گل مقابل پدیده که مسابقه ای انتقامی نیز به شمار می رفت و همینطور اضافه شدن ابراهیم عالمه و ادون حسنی دو خرید جدید طلایی پوشان، امیدواری برای کسب اولین پیروزی پیاپی در اصفهان بیشتر از هر زمان دیگری طی فصل است.


البته آنها برای انجام این مهم نیز کار ساده ای در پیش ندارند و باید با پارس جنوبی جم که یکی از مدعیان لیگ هفدهم است در شرایطی مصاف دهند که شاگردان تارتار در خانه به کسب امتیازات این مسابقه نیاز مبرم دارند.

دیدگاه‌ها