کد خبر : 1495017 | 12 دی 1396 ساعت 18:24 | 104.5K بازدید | 0 دیدگاه

از فردا بر می‌گردم و تمرین می‌کنم

حسینی: برابر استقلال خوزستان هم آنفولانزا داشتم

دروازه بان استقلال می گوید هر طور که شده تلاش می کند در بازی با تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر در درون دروازه استقللال قرار بگیرد.

حسینی: برابر استقلال خوزستان هم آنفولانزا داشتم

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی این فرصت را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه اش تا دقیقه 23 بازی با تراکتورسازی رکورد کلین شیت متوالی در تاریخ لیگ برتر را بشکند و از این نظر یک آمار ماندگار را از خود به جای بگذارد؛ اما یک بیماری بدموقع موجی از نگرانی را در بین هواداران این تیم ایجاد کرده است.


سیدحسین حسینی به دلیل آنفولانزا دو جلسه تمرینی استقلال را از دست داده است تا نگرانی هایی در مورد غیبت ستاره این روزهای استقلال در بازی با تراکتورسازی به راه بیفتد.


حسینی در مورد بیماری که این روزها گریبان او را گرفته است به ورزش سه گفت: من قبل از بازی با استقلال خوزستان آنفولانزا گرفتم؛ اما راستش را بخواهید، می خواستم هرطور شده بازی کنم و انگیزه زیادی داشتم. من حتی حرفی به آقای شفر هم نزدم چون دوست داشتم بازی کنم؛ اما بعد از این بازی مریضی ام شدید شد و نتوانستم در تمرینات شرکت کنم.


او در مورد بازگشتش به تمرینات استقلال هم گفت: من امروز هم به زمین نوبنیاد رفتم تا تمرین کنم؛ اما آقای شفر صلاح دانستند من امروز تمرین تیمی نکنم و به همین دلیل به سالن وزنه رفتم و در آنجا وزنه زدم. انشاالله از فردا تمرینات خود را آغاز می کنم و خود را آماده بازی با تراکتورسازی می کنم.


دروازه بان جوان استقلال در مورد این که آیا برابر تراکتورسازی بازی می کند یا نه هم گفت: من تلاش می کنم تا هرطور که شده خود را آماده بازی با تراکتورسازی کنم؛ اما این که بازی کنم یا نه با صلاحدید آقای شفر است.

دیدگاه‌ها