کد خبر : 1495063 | 13 دی 1396 ساعت 08:17 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال مقابل تراکتور 3 گلزن دارد!

از بین بازیکنان فعلی استقلال 3 بازیکن سابقه گلزنی به تراکتورسازی را دارند.

استقلال مقابل تراکتور 3 گلزن دارد!

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی، سرور جپارف و سجاد شهباززاده بازیکنانی هستند که تاکنون دروازه تراکتورسازی را باز کرده اند. جپارف در جریان پیروزی 1-0 نیم فصل اول آبی ها با گلی دیدنی دروازه گروسیان را باز کرد و پس از آن با خوشحالی جالب، شادی خود را نشان داد.

 

اما گل امید ابراهیمی در دیدار بسیار تلخی برای آبی ها زده شد. در بازی برگشت لیگ پانزدهم و در حالی که تراکتور برای قهرمانی و استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگیدند به یکدیگر رسیدند و شاگردان تونی اولیویرا، موفق شدند با 4 گل استقلال را در هم بکوبند. امید ابراهیمی تک گل نماینده پایتخت در این مسابقه را زد.

 

شهباززاده هم که از بند مصدومیت رها شده و آماده بازی مقابل تراکتورسازی است، یک بار در لیگ پانزدهم موفق به بازکردن دروازه این تیم تبریزی شده است. او در جریان شکست 3-2 آبی ها گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما در نهایت و به شکلی عجیب استقلال آن بازی را باخت.

 

آقای گل آبی پوشان در مقابل این تیم تبریزی مجتبی جباری و فرهاد مجیدی با 3 گل هستند. جباری در ابتدای فصل به استقلال پیوست اما خیلی زود از این تیم کنار گذاشته شد تا نتواند واپسین روزهای فوتبالش را در تیم محبوبش سپری کند.

دیدگاه‌ها