کد خبر : 1495065 | 13 دی 1396 ساعت 08:32 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - چلسی

دو تیم آرسنال و چلسی، امشب در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار این هفته  لیگ  برتر، بین دو رقیب لندنی برگراز خواهد شد. آرسنال در هفته‌های اخیر شکست ناپذیر  بوده ولی شاگردان ونگر در کسب پیروزی نیز دچار مشکل شده اند. توپ‌چی ها با 38 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و با تیم‌های پایین تر فاصله ایجاد کرده اند ولی برای حفظ رقابت و رسیدن به تیم‌های بالاتر، نیاز به کسب پیروزی در این دیدار دارند. توپ‌چی ها در 6 تقابل اخیر خود در لیگ برتر، 4 تساوی و 2 پیروزی به دست آورده اند و روند خوبی را در هفته های اخیر کسب نکرده اند. با این حال آنها امیدوارند مقابل مدافع عنوان قهرمانی در خانه به پیروزی دست پیدا کنند.

 

1273707

 

 

در آن سو چلسی با 45 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و برای بازپس گیری رده دوم جدول که یونایتد با یک بازی بیشتر در آن قرارگرفته، نیاز به کسب پیروزی دارند. آبی های لندنی  در 6 تقابل اخیر خود، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند. به علاوه آنها انگیزه زیادی دارند که با کسب پیروزی مقابل همشهری خود، رده دوم جدول را بار دیگرکسب کنند.

 

در 6 دیدار اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای چلسی، 2 پیروزی برای آرسنال و 2 تساوی حاصل شده و دو تیم عملکرد پایاپایی در دیدارهای رو در رو داشته اند. حال باید دید که در این دیدار حساس کدام یک می‌توانند به حریف غلبه کنند. کازورلا، ژیرو، رمزی و کولاسیناچ به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و حضور مونرئال، اوزیل و کوشیلنی هنوز مشخص نیست. چلسی نیز داوید لوئیز و موسوندا را در اختیار نخواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1273706

دیدگاه‌ها