کد خبر : 1495102 | 13 دی 1396 ساعت 10:58 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

علی پروین فقط یک شب تحت مراقبت قرار گرفت

حال سلطان خوب است؛ شاید امروز مرخص شود

حال عمومی علی پروین خوب است و به احتمال فراوان امروز از بیمارستان کسری تهران مرخص خواهد شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، علی پروین اسطوره فوتبال ایران ظهر روز گذشته در لواسان به دلیل سرگیجه و با اصرار خانواده اش به بیمارستان مراجعه کرد که پزشکان خواهان بستری او شدند اما پروین با این موضوع موافقت نکرد و خودش را مرخص کرد!


بعد از ترک بیمارستان و بازگشت به تهران پروین شب گذشته نیز حالش بهبود پیدا نکرد تا مجبور به مراجعه دوباره به بیمارستان شود. او به همراه خانواده اش به بیمارستان کسری تهران مراجعه کرد و پزشکان این اسطوره فوتبال را تحت مراقبت گرفتند.


معاینات پزشکی نیز از شب گذشته روی پروین آغاز شد و سی تی اسکن مغز نیز از او گرفتند تا خیال همه بابت شرایط خوب این پیشکسوت ارزنده راحت شود.

 

1273729


با وجود اینکه پروین مشکل خاصی نداشت اما پزشکان ترجیح دادند شب گذشته او را بستری کنند و در بیمارستان تحت مراقبت باشد. صبح امروز پس از معاینه مجدد مشخص شد، مشکل جسمانی خاصی ندارد و حال عمومی اش نیز بهبود یافته است.


یکی از نزدیکان پروین در این خصوص به ورزش سه گفت: «نگرانی از بابت وضعیت جسمانی سلطان وجود ندارد و به احتمال فراوان او عصر امروز از بیمارستان کسری تهران مرخص خواهد شد. هواداران هم نگران نباشند، حال علی آقا خوب است و مشکلی ندارد.»

دیدگاه‌ها