کد خبر : 1495336 | 14 دی 1396 ساعت 14:03 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

از نیم‌فصل اول نارضی‌ام

قلعه نویی: تیم مدنظر ما ایجاد شده است

سرمربی ذوب آهن با اشاره به شرایط سخت بازی ها در نیم فصل دوم اعتقاد دارد تیمش با برتری مقابل پیکان به روزهای اوج خواهد رسید.

قلعه نویی: تیم مدنظر ما ایجاد شده است

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پیکان گفت: فردا یکی از بازی‌های سخت خودمان در نیم فصل را پیش رو داریم؛ اما ذوب آهن به شرایط مدنظر رسیده است.

خوب می دانیم در نیم فصل دوم بازی‌ها شرایط خاص خود را دارد و گرفتن امتیاز سخت است.


وی ادامه داد: به غیر از بازی با سیاه‌جامگان که اشتباهات داوری امتیازات را از ما گرفت، در دیگر بازی‌های نیم‌فصل دوم موفق بودیم و تیم مد نظر ما ایجاد شده است و مطمئنم آینده خوبی برای ذوب‌آهن وجود خواهد داشت.


قلعه‌نویی با تاکید بر اینکه پیکان تیم سخت‌کوشی است و کادر فنی خوبی دارد، تصریح کرد: امیدواریم بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم و اگر این اتفاق بیفتد در هفته‌های آینده به بالای جدول می‌رسیم و امیدواریم کمبود امتیازات را جبران کنیم.


سرمربی ذوب‌آهن در مورد بازیکنان جدیدش عنوان کرد: اکبر ایمانی به تیم ما اضافه شده و قاسم حدادی‌فر هم بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کند. دیگر بازیکنان نیز در تیم جا افتاده اند. در بازی گذشته بالاتر از ۱۱ کیلومتر دوندگی داشته‌ایم و درصد پاس‌های صحیح بالایی داشته‌ایم؛ اما در ایجاد موقعیت گل موفق نبوده‌ایم.


وی اظهار داشت: در نیم‌فصل اول اذیت شدیم و الان جای این صحبت‌ها نیست و در آخر فصل کم‌لطفی‌هایی که در حق تیم ما شد را می‌گویم و از عملکردمان در نیم‌فصل نخست راضی نیستم.


قلعه نویی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز گفت: در بازی فردا محروم نداریم و ربیع عطایا کمی مصدوم است و تیم پزشکی در حال تلاش است تا این بازیکن را به بازی فردا برساند و مادر پزشکی شبانه‌روز در خدمت تیم است و هم‌چنین از یوسف‌زاده تشکر می‌کنم که جدای از کادر پزشکی به تیم کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها