کد خبر : 1495340 | 14 دی 1396 ساعت 13:35 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار و عبور از 6 هفته سراشیبی

پارس جنوبی جم در 6 دیدار اخیر خود تنها یک بار طعم برد را چشیده است.

تارتار و عبور از 6 هفته سراشیبی

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم امروز میزبان سپاهانی است که با برد 4 بر صفر هفته گذشته مقابل پدیده حالا با روحیه مضاعفی به جم آمده است. شاگردان مهدی تارتار که این فصل را با نتایج خیره کننده آغاز کرده بودند، چند هفته ای است که از شرایط خوب شان دور شده و به راحتی امتیاز از دست می دهند.


پارسی ها در 11 هفته اول بدون باخت و با کسب 25 امتیاز بعد از پرسپولیس تیم دوم جدول بودند. برد مقابل تیم هایی همچون استقلال، پیکان و ذوب آهن همه نگاه ها را به این تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده، متوجه کرده بود؛ اما عملکرد آنها در 6 هفته اخیر بسیار متفاوت بوده است. شاگردان تارتار در 6 بازی اخیر خود متحمل 3 شکیت شده و با کسب 2 تساوی و یک برد تنها 5 امتیاز به اندوخته های خود افزوده اند.


آنها در این 6 هفته مقابل فولاد، پرسپولیس و گسترش فولاد طعم باخت را چشیده و تنها در دو دیدار برابر سیاه جامگان و پیکان موفق به گلزنی شده اند. این در حالی است که پارسی ها در همه 11 دیدار ابتدایی خود در لیگ هفدهم مقابل رقبا موفق به گلزنی شده بودند.


تارتار امروز در حالی میزبان کرانچار خواهد بود که دیدار رفت با تساوی یک بر یک در اصفهان به پایان رسانده و به نظر می رسد با ستاره های اوج گرفته سپاهان روز سختی در انتظارش باشد.

دیدگاه‌ها