کد خبر : 1495383 | 14 دی 1396 ساعت 16:50 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهیم سهمیه بگیریم

نظرزاده: کرار تا پایان فصل می ماند

دستیار فراز کمالوند معتقد است تیمش پتانسیل لازم برای موفقیت و کسب سهمیه آسیا را دارد.

نظرزاده: کرار تا پایان فصل می ماند

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرزاده دستیار فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده در جمع خبرنگاران گفت: ما هفته گذشته یک دیدار سنگین مقابل سایپا داشتیم و خوشبختانه نتیجه لازم را هم گرفتیم. در طول هفته ریکاوری خوبی داشتیم و آماده دیدار با پدیده هستیم. خوب می دانیم که فردا حریف سرسختی داریم. من خودم سالها در پدیده کار کرده ام و شناخت خوبی از کادر فنی آنها داریم. می دانم که زحمت زیادی کشیده اند و امسال نتایج درخشانی کسب کرده اند.


مربی نفت آبادان در خصوص شرایط بازیکنانش در بازی فردا تصریح کرد: جاسم کرار و زبیر نیک‌نفس فردا مصدوم هستند و محروم نداریم. عدم حضور کرار در تمرینات طی روزهای اخیر قطعا به خاطر مصدومیت بوده و این بازیکن به زودی به جمع ما برمی گردد و بحث جدایی کرار کاملا منتفی است.
نظرزاده در مورد حل مشکلات مالی تیم گفت: با پیگیری امام جمعه آبادان و نمایندگان مجلس تا حدود زیادی مشکلات مالی ما مرتفع شد و تا آخر عیسی‌زاده به عنوان مدیرعامل در کنار ما حضور دارد.


وی ادامه داد: تیم پدیده از تیم‌های خوب لیگ ما است و شاگردان مهاجری همیشه فوتبال زیبایی را ارائه کردند. در بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. مطمئن باشید از بازی فردا 3 امتیاز می خواهیم، ما پتانسیل خوبی برای موفقیت داریم و به دنبال کسب سهمیه هستیم.

دیدگاه‌ها