کد خبر : 1495402 | 14 دی 1396 ساعت 18:01 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

با تساوی فولاد و پارس در بازی‌های خانگی

فردا؛ فرصت جادویی فرار برای سرخابی‌ها

تساوی فولاد و پارس جنوبی، فرصت بسیار خوبی را برای پرسپولیس و استقلال مهیا کرده است.

فردا؛ فرصت جادویی فرار برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، نزدیکترین رقیب پرسپولیس یعنی فولاد در آخرین لحظات گل تساوی را از سیاه جامگان دریافت کرد و در نهایت این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. پارس و سپاهان نیز در دیداری کسل کننده به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند تا وضعیت پرنوسان هر دو ادامه یابد. حال در جدول فولاد با 32 امتیاز و پارس جنوبی با 31 امتیاز در رده های دوم و سوم هستند.

 

این نتایج در حالی رقم خوردند که پرسپولیس و استقلال فردا به مصاف رقبا خواهند رفت و در صورت کسب پیروزی، میتوانند جهشی بلند در جدول داشته باشند.

 

آبی های پایتخت فردا در تبریز مقابل تراکتورسازی صف آرایی خواهند کرد و اگر به نتیجه دلخواه برسند 29 امتیازی خواهند شد و فاصله‌شان تا فولاد را به 3 امتیاز می رسانند و می توانند خیلی زود جایگاه دوم را از آن خود کنند.

 

در آن طرف پرسپولیس بازی به مراتب آسان تری را در پیش دارد. شاگردان برانکو به مصاف نفت تهرانی می روند که 3 بار در فصل جاری مغلوب قرمزها شده و در آستانه بازی با پرسپولیس نیز تغییراتی بنیادی در کادرفنی داشته است. البته برانکو ایوانکوویچ همچون گذشته نوراللهی و طارمی را در اختیار ندارد، بشار در تیم المپیک عراق است و منشا و احمدزاده هم فعلا از تیم کنار گذاشته شده اند؛ اما با تمام این تفاسیر، شانس سرخ ها برای پیروزی در این مسابقه بیشتر از زردپوشان نفت تهران است.

 

اگر 3 امتیاز این بازی به جیب پرسپولیس برود، آن ها 43 امتیازی خواهند شد و با ایجاد فاصله 11 امتیازی تا فولاد، گامی بلند برای رسیدن به قهرمانی بر خواهند داشت.

دیدگاه‌ها