کد خبر : 1495570 | 15 دی 1396 ساعت 16:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: شرایط برای ما بحرانی نیست

سرمربی تیم پیکان می گوید: بحران تعریف دارد و برای تیمی که هدف‌گذاری ابتدای فصلش حضور در نیمه بالای جدول باشد، این بحران نیست، اما برای تیمی که هفت بازی می‌برد و پس از آن هفت بازی پیروزی ندارد، مسئله خوبی نیست.

جلالی: شرایط برای ما بحرانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن گفت: برای یک مربی بدترین مسئله این است که از همان راه‌هایی که تحلیل کرده و با شاگردانش در میان گذاشته گل بخورد. شاید این دردناک‌ترین موضوع برای یک مربی باشد و سه بازی است که ما از این مسئله ضربه می‌خوریم. تنها می‌توانم بگویم این حاصل کم تمرکزی و بی‌توجهی در برخی از پست‌های ماست. با وجود اینکه بازی خوبی انجام دادیم، اما در دفاع اشتباهات زیادی داشتیم.


او در ادامه افزود: بحران تعریف دارد و برای تیمی که هدف‌گذاری ابتدای فصلش حضور در نیمه بالای جدول باشد، این بحران نیست، اما برای تیمی که هفت بازی می‌برد و پس از آن هفت بازی پیروزی ندارد، مسئله خوبی نیست. در نیم‌فصل هم تمرینات و اردوی خوبی داشتیم و سه بازی پس از نیم‌فصل بسیار خوب بودیم. در بازی با پدیده در مشهد هم حداقل با سه گل باید پیروز می‌شدیم. در بازی با پارس جنوبی جم در دقیقه 88 پنالتی از دست دادیم. تیم ما خوب بازی می‌کند و در لحظاتی اشتباهاتی می‌کنیم که تیم توان جبران آن را ندارد.

دیدگاه‌ها