کد خبر : 1495583 | 15 دی 1396 ساعت 17:08 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی فر: یکی از بهترین 3 امتیازها را گرفتیم

ذوب آهن توانست در بازی سخت و حساس برابر پیکان با نتیجه دو بریک پیروز شود تا به دومین پیروزی پیاپی اش در نیم فصل دوم دست یابد.

حدادی فر: یکی از بهترین 3 امتیازها را گرفتیم

به گزارش "ورزش‌سه"، ذوب آهن بعد از تغییراتی که در تعطیلات نیم فصل داشت توانست دومین پیروزی پیاپی اش را در دور برگشت به دست بیاورد و امیدوار به موفقیت در هفته های آینده باشد. قاسم حدادی‌فر هافبک ذوب آهن که مدتی به دلیل مصدومیت دور از میادین بود در دقیقه 61 بازی به میدان آمد و در پیروزی تیمش نقش ایفا کرد. حدادی فر در مورد نتیجه بازی و دیدار مقابل پیکان گفت: «خیلی بازی سختی برای ما بود. پیکان تیم خوبی است و هم در بازی هوایی و زمینی خوب کار می‌کند و فکر می‌کنم یکی از دیدارهای مشکل فصل بود. خدا کمک کرد تا یکی از بهترین 3 امتیازهای حساس فصل را بگیریم و فکر می‌کنم در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد.»


او در پاسخ به سوالی که دومین بازی‌ بعد از مصدومیت سخت و طولانی‌ات به عنوان یار تعویضی به میدان رفتی گفت: «خدا را شکر بعد از این مصدومیت‌های پی در پی به میدان می روم و ان‎شاءالله روز به روز بهتر هم خواهم شد. »


وی در مورد دربی اصفهان در هفته آینده هم می‌گوید: «امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید. همیشه بازی ذوب‌آهن ـ سپاهان قشنگ است. فقط خواهشم از هواداران دو تیم این است که به ورزشگاه بیایند و استادیوم را پر کنند حیف است این بازی بدون تماشاگر باشد تا یک بازی قشنگ را شاهد باشیم.»

دیدگاه‌ها