کد خبر : 1495728 | 16 دی 1396 ساعت 11:12 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تراکتور برای ماندن یک شرط دارد

یحیی زیر فشار قول قهرمانی داد

سرمربی تراکتورسازی وضعیت نامشخصی در این تیم دارد؛ گل محمدی قرار است با مدیرعامل باشگاه جلسه ای را برگزار کند تا به قول خودش اگر شرایط مهیا باشد، کارش را ادامه دهد.

یحیی زیر فشار قول قهرمانی داد

به گزارش "ورزش‌سه"، یحیی گل محمدی روزهای سخت و پرفشاری را در تراکتورسازی سپری می کند. اتفاقاتی که بعد از شکست مقابل پرسپولیس رخ داد، را همه به یاد دارند. ماجرای جریمه 20 درصدی توسط باشگاه و فشارها و توهین هایی که از سوی برخی هواداران تراکتورسازی به این مربی وارد آمد. گل محمدی با همه این مسائل بدون اینکه حرف خاصی بزند ، فقط با بیان این جمله که انتظار نداشته مدیرعامل باشگاه برایش چنین جریمه ای در نظر بگیرد به مصاف استقلال رفت. اگرچه آبی ها دیروز تیم همیشگی نبودند؛ اما تراکتور به مراتب بهتر کار کرد و اگر خوش شانس بود به برد هم می رسید. با این وجود اما بعد از تساوی بدون گل شعارهایی در ورزشگاه یادگار علیه گل محمدی شنیده شد. تعداد زیادی از هواداران تراکتورسازی بعد از بازی دیروز خواهان برکناری گل محمدی شدند و این مسائل به نشست خبری یحیی و البته سپس فضای مجازی نیز کشیده شد.


در نشست خبری روز گذشته خبرنگاران تبریزی که از شرایط تراکتورسازی ناراضی بودند بارها از یحیی درباره دلایل ناکامی ها و شرایط او سوال پرسیدند که گل محمدی در نهایت این جملات را بر زبان آورد: «همان‌طور که گفتم، ماندنم بستگی دارد که همه‌چیز در جای خود باشد. باید ببینیم که همه‌چیز سرجای خود خواهد بود یا خیر. جلسه‌ای با مسئولان باشگاه خواهم داشت و بعد از آن باید دید که می‌مانم یا نه. این جلسه به خواسته خودم برگزار می‌شود.»


گل محمدی یک جمله کلیدی نیز گفت: «به آجورلو هم گفتم که اگر با هم هستیم، باید تا پایان آن را ادامه بدهیم. اینکه ما انتظار داشته باشیم تیم در جام حذفی قهرمان شود، در لیگ برتر جزو مدعیان قرار بگیرد و در لیگ قهرمانان آسیا از گروهش صعود کند، درست نیست. باید واقع‌بین باشیم. کارمان را انجام می‌دهیم و کارمان را هم بلدیم که چه‌کار کنیم.»


سرمربی تراکتورسازی حتی زیر فشار سوالات و ترکش های خبرنگاران مجبور شد یک قول هم به هواداران بدهد: «من اهل قول دادن نیستم، اما اگر این روند ادامه داشته باشد، ما آرامش داشته باشیم و هرکس وظایف خودش را انجام دهد، سال آینده مدعی اصلی هستیم، این را قول می‌دهم.»


این صحبت های گل محمدی مشخص کرد که او خودش هم برای ماندن در تراکتورسازی تردید دارد؛ به نظر می رسد یحیی از فشارهایی که طی روزهای گذشته به او وارد شده، دلگیر است و نمی خواهد زیر این فشار به کارش ادامه دهد. او در حالی هنوز نمی داند از سمتش استعفا بدهد یا نه که از موضع مدیرعامل در قبال خودش خبر ندارد. در این شرایط گل محمدی یک شرط مهم برای ادامه مسیر دارد؛ اینکه به او تا پایان فصل اعتماد شود و هر هفته شایعه برکناری و جدایی اش مطرح نشود. در جلسه ای که قرار است گل محمدی و آجورلو برگزار کنند نیز سرمربی تراکتورسازی خواسته اش این خواهد بود که تا پایان فصل با هر نتیجه ای از او حمایت شود و در غیر اینصورت احتمال جدایی یحیی غیرممکن نیست.


به هر حال باید تا جلسه مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی صبر کرد و تصمیم نهایی درباره یحیی را متوجه شد. از سوی دیگر نقش هیات مدیره تراکتور سازی را نیز که این روزها با آجورلو رابطه نسبتا خوبی پیدا کرده اند، نباید نادیده گرفت و اگر قرار به رفتن گل محمدی باشد، شاید به این راحتی ها نشود در این خصوص تصمیم گیری کرد.

دیدگاه‌ها