کد خبر : 1495808 | 16 دی 1396 ساعت 14:16 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

ضیافتی نداشتیم؛ خواستم تبادل نظر صورت بگیرد

پاسخ مرادی به شائبه‌های برپایی جلسه هم اندیشی

رییس فدراسیون وزنه برداری به برخی اخبار حاشیه ای پیرامون انتخابات کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد.

پاسخ مرادی به شائبه‌های برپایی جلسه هم اندیشی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیروز مهلت ثبت نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک به اتمام رسید، امروز برخی از رسانه ها از برنامه یکی از نامزدهای پست دبیرکلی برای گرفتن رای از اعضای مجمع خبر دادند.


اعضای مجمع به جلسه ای پیرامون انتخابات کمیته ملی المپیک توسط رییس فدراسیون وزنه برداری دعوت شده بودند. علی مرادی که برای دبیرکلی نامزد شده، به صورت شفاف در گفت و گو با "ورزش سه" پیرامون شائبه های مطرح شده صحبت کرد.


مرادی درباره ضیافتی که گفته می شود عصر امروز قرار بود به دعوت او برگزار شود، گفت: من به صورت شفاف و علنی می گویم که من از اعضای مجمع خواستم تا در جلسه ای شرکت کنند تا نظرات خود را پیرامون انتخابات پیش رو به اشتراک بگذارند. این جلسه هم اندیشی اتفاقا برخلاف جهت مهندسی شدن انتخابات بود که در هفته های اخیر توسط برخی از رسانه ها مطرح شده است.


وی در واکنش به اینکه برخی روسای فدراسیون ها حاضر به شرکت در این جلسه نشدند، عنوان کرد: برخی از دوستان اعلام کردند تشکیل این جلسه و هم اندیشی به صورت گروهی شاید حساسیت هایی ایجاد کند. حق هم داشتند و من هم پذیرفتم. درست نیست که چنین بحث هایی مطرح شود و انتخابات پیش رو را تحت تاثیر قرار دهد.


مرادی در پایان گفت: من با برنامه به انتخابات کمیته ملی المپیک وارد شدم و از نظر من در بخش روابط بین الملل اقدامات زیادی لازم است صورت بگیرد. البته جا دارد از مسئولان فعلی کمیته تشکر کنم که فضایی را ایجاد کردند که انتخابات به موقع برگزار شود.

دیدگاه‌ها