کد خبر : 1495940 | 17 دی 1396 ساعت 09:57 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

زمان جلسه رودررو هنوز دقیقا مشخص نیست

گل‌محمدی- آجورلو؛ چیزی شبیه به قهر!

مدیرعامل و سرمربی تیم تراکتورسازی حدود یک هفته است هیچ دیالوگ مستقیمی برقرار نکرده اند.

گل‌محمدی- آجورلو؛ چیزی شبیه به قهر!

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از جریمه ای که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برای یحیی گل محمدی در نظر گرفت و واکنش سرمربی تیم تبریزی را در پی داشت، یحیی و آجورلو هیچ صحبتی با هم نداشتند. از همان روزها بود که شایعه جدایی گل محمدی از تراکتورسازی قوت گرفت و به همین خاطر خیلی ها بازی با استقلال را آخرین فرصت این مربی دانستند.


تراکتورسازی مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسید و یک امتیاز کسب کرد اما هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار یحیی گل محمدی است. سرمربی تراکتورسازان خواهان جلسه با مدیرعامل این باشگاه شده و با اینکه قرار بود این جلسه امروز برگزار شود، حالا گفته می شود برگزاری جلسه امروز منتفی است و شاید در زمان دیگری دوطرف رودرروی هم بنشینند.


از این رو رابطه گل محمدی و آجورلو در روزهای گذشته حسابی تیره و تار شده و مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این بین برخی دوستان مشترک در صدد هستند تا مقدمات را برای برقراری صلح میان آنها برقرار کنند.


در چنین شرایطی یحیی گل محمدی صراحتا اعلام کرده اگر آجورلو تا پایان فصل از او حمایت می کند، در تراکتورسازی می ماند و دوست ندارد با یک باخت دوباره شعارها علیه او و جوسازی ها شروع شود. نکته اما اینجا است که مدیرعامل تراکتورسازی هیچ اظهارنظری درباره وضعیت گل محمدی انجام نداده و موضع نهایی او نیز مبهم است.


این در حالی است که تراکتورسازی روز پنجشنبه باید در تهران به مصاف نفت برود و هنوز وضعیت کادرفنی این تیم نامشخص است. باید منتظر ماند ودید در نهایت چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

دیدگاه‌ها