کد خبر : 1495942 | 17 دی 1396 ساعت 10:06 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

همه نگاه‌ها در لیگ یک به عباس آقایی

ماشین سازی تبریز امروز باید به مصاف نفت مسجد سلیمان صدرنشین لیگ یک برود و این در حالی است نگاه همه مدعیان به این بازی است.

همه نگاه‌ها در لیگ یک به عباس آقایی

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تبریز برای فرار از جمع تیم های پایین جدول به کسب سه امتیاز بازی هفته هجدهم نیاز دارد اما این تیم برای رسیدن به هدفش باید ازنفت مسجد سلیمان صدرنشین مسابقات امتیاز بگیرد.


ماشین سازی امروز در تبریز کار سختی دارد چرا که نفت مسجد سلیمان با مربیگری محمود فکری با 38 امتیاز و فاصله ای مناسب با دیگر تیم ها در صدر جدول قرار دارد و بهترین تیم لیگ یک تا این هفته از مسابقات بوده است. عباس آقایی سرمربی جوان ماشین سازی اما امروز این شانس را دارد که در ورزشگاه خانگی به مصاف حریف صدرنشینش برود. آقایی در اولین تجربه های مربیگری اش می تواند در مسابقه ای که چشم مدعیان لیگ یک به آن است با کسب نتیجه خوب نامش را به عنوان یک مربی جوان در فوتبال ایران مطرح کند.


او هرچند اولین تجربه سرمربیگری اش را پشت سرمی گذارد اما در دوران بازی اش با حضور در تیم های پاس تهران، سپاهان و پرسپولیس و کسب دو قهرمانی در لیگ برتر تجارب جالب توجهی دارد. آقایی از هفته پانزدهم به جای رسول خطیبی هدایت ماشین سازی را به عهده گرفت.


ماشین سازی در بازی رفت دو تیم که در هفته اول رقابت های لیگ یک برگزار شد با نتیجه سه برصفر در مسجد سلیمان مغلوب حریف شد و آقایی برای جبران این نتیجه کار سختی دارد.

دیدگاه‌ها