کد خبر : 1495949 | 17 دی 1396 ساعت 10:29 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترابپور: او شایسته پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی است

از نقش رحمتی در پیشرفت حسینی غافل نشوید

دروازه بان سابق استقلال دلایل عملکرد خوب حسین حسینی درون دروازه استقلال را تحلیل کرد.

از نقش رحمتی در پیشرفت حسینی غافل نشوید

به گزارش "ورزش‌سه"، سید حسین حسینی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر عملکردی فوق العاده در ترکیب استقلال داشته و حالا رکورددار کلین شیت متوالی در تاریخ لیگ برتر است. حسینی اکنون فقط 57 دقیقه با رکورد بهرام مودت در بسته نگه داشتن متوالی دروازه در تاریخ فوتبال ایران فاصله دارد. این عملکرد خوب باعث تمجید بسیاری از اهالی فوتبال شده است. 


حسین ترابپور دروازه بان سابق استقلال درباره وضعیت حسینی اظهار داشت: به عنوان یک استقلالی از این‌که حسینی به رکورد طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن متوالی در لیگ برتر رسید و این رکورد را به نام استقلال کرد، بسیار خوشحالم. امیدوارم که او حالا حالاها گل نخورد و این رکورد را دست‌نیافتنی‌تر کند.


وی ادامه داد: حسینی در بازی‌های سختی موفق به کلین شیت شد و با شایستگی دست به این رکورد‌شکنی زد. او به خوبی توانست از فرصتی که در اختیارش قرار گرفته بود، استفاده کند و هم برای خودش موفقیت بزرگی به دست بیاورد و هم خیال استقلال را بابت داشتن دو دروازه‌بان آماده راحت کند. حسینی در سال‌های اخیر به آرامی رشد کرد و بدون جنجال و هیاهو آمد و کنار مهدی رحمتی قرار گرفت تا در فرصت مناسب درون دروازه استقلال قرار بگیرد. 


مربی و بازیکن سابق استقلال همچنین گفت: نکته مهم درباره حسینی این است که او هرگز از رقابت با رحمتی خسته نشد و حتی وقتی شایعه جدایی‌اش از استقلال مطرح شد آن را تکذیب کرد و در این تیم ماند. خوشحالم که حسینی در حال حاضر یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و خودش را با جنجال‌های رسانه‌ای مشهور نکرد بلکه با عملکرد خوبش خود رسانه‌ها به سراغ او رفتند.


ترابپور در بخش دیگری از حرف هایش به رقابت حسینی با مهدی رحمتی اشاره کرد: از نقش رحمتی در پیشرفت حسینی غافل نشوید. رحمتی می‌توانست مثل خیلی از رقیبانی که خودش داشته، برای حسینی حاشیه بسازد و تمرکز او را به هم بزند اما نه‌تنها این کار را نکرده بلکه داشته‌های خود را در اختیار او می‌گذارد و مثل یک معلم راهنمایی‌اش می‌کند. نمی‌توان از حضور رحمتی در مسیر پیشرفت حسینی به راحتی گذشت. رحمتی هنوز هم یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و حضور در کنار او می‌تواند انگیزه‌های هر دروازه‌بانی را بالا ببرد.


ترابپور در پایان افزود: حداقل چیزی که شایسته حسینی خواهد بود، قرارگرفتن بین ٣ دروازه‌بان ایران در جام‌جهانی است. به اعتقاد من او شایستگی فیکس‌بودن در جام‌جهانی را هم دارد و در حال حاضر بهترین عملکرد را بین دروازه‌بان‌های ایران داشته است.

دیدگاه‌ها