کد خبر : 1495979 | 17 دی 1396 ساعت 11:30 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از نقل و انتقالات نیم‌فصل

کدام باشگاه‌ها بیشترین سهمیه را در تیم‌ملی دارند؟

تعدادی از بازیکنان حاضر در لیست کارلوس کی روش پس از پایان بازی های هفته هجدهم خود را به اردوی تیم ملی رساندند تا زیر نظر مربیان این تیم به ریکاوری بپردازند.

کدام باشگاه‌ها بیشترین سهمیه را در تیم‌ملی دارند؟

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش این بار نیز بازیکنان مورد نظر خود را بدون اطلاع لیست به رسانه ها، به تمرین تیم ملی آورد. بازیکنانی که باید پس از پایان بازی های هفته هجدهم خود را به اردوی تیم ملی می رساندند تا جلسه ریکاوری را زیر نظر مربیان تیم ملی سپری می کردند و سپس به تیم های خود باز می گشتند.


در حالی که لیستی به رسانه ها و هواداران تیم ملی برای اطلاع نام بازیکنان مورد نظر ارائه نشد با حضور فیزیکی بازیکنان می شد فهمید کدام نفرات پس از پایان بازی های هفته گذشته خود در لیست کی روش قرار گرفتند. بازیکنانی که تعدادی از آنها نیز پس از آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی اقدام به تغییر تیم های خود کردند. پس از بازی های روز اول 4 بازیکن و پس از بازی های روز دوم نیز 18 بازیکن به اردوی کوتاه مدت تیم ملی رفتند تا مشخص شود 22 بازیکن مدنظر کی روش کدام ها هستند.


استقلالی ها با 7 بازیکن بیشترین سهمیه را بین 22 نفر داشتند. سید حسین حسینی، مجید حسینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، وریا غفوری، پژمان منتظری و روزبه چشمی بازیکنانی بودند که از جمع یاران شفر خود را به مربیان تیم ملی رساندند.


پرسپولیسی ها با 6 بازیکن نیز در رده دوم بیشترین سهمیه قرار دارند. علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، مهدی طارمی، محمد انصاری، جلال حسینی و وحید امیری نفراتی بودند که از تیم صدرنشین جدول در لیست کی روش قرار داشتند.


ذوب آهنی ها با جذب یکی از بازیکنان ملی پوش در نیم فصل توانستند سهمیه خود را به عدد 3 افزایش دهند. آنها در حالی که پیش از این رشید مظاهری و مرتضی تبریزی را در لیست داشتند اکنون اکبر ایمانی را نیز به آن ها اضافه کردند.


فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نیز هر کدام 2 سهمیه را در تیم ملی داشتند. حامد لک و احمد عبدالله زاده از فولادی ها و سعید آقایی و علی کریمی از سپاهانی ها نماینده های این دو تیم سابقا قهرمان در جمع یاران کی روش بودند.


تیم های پدیده و سایپا نیز هر کدام پس از پایان بازی های خود 1 بازیکن را به اردوی کوتاه مدت و یک روزه تیم ملی رساندند. محمد خانزاده مدافع پدیده و مهدی ترابی هافبک سایپا نیز آخرین بازیکنانی هستند که می توان از آنها نام برد.


البته کی روش چیزی در رابطه با کم و کیف این برنامه خود نگفته است و هنوز مشخص نیست پس از پایان بازی های هفته نوزدهم برای ریکاوی باز هم همین بازیکنان راهی اردوی تیم ملی خواهند شد و یا تعداد 22 نفره بازیکنان تیم ملی افزایش نفر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها