کد خبر : 1495999 | 17 دی 1396 ساعت 13:16 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

با ادامه نتایج سینوسی سپاهان؛

وضعیت کرانچار از قبل سخت تر شد

شرایط سپاهان با تساوی مقابل پارس جنوبی جم سخت تر از گذشته شد.

وضعیت کرانچار از قبل سخت تر شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته هجدهم رقابت های لیگ هفدهم 20 امتیازی شده و در رتبه 12 ام جدول رده بندی قرار گرفته است؛ جایگاهی که نه مورد قبول مدیریت و سرمربی باشگاه است و نه هواداران این تیم که پس از کسب 5 عنوان قهرمانی توقعات بالایی از تیم خود دارند، از شرایط موجود راضی هستند.


سپاهان که در طول لیگ هفدهم نتایج سینوسی کسب کرده است، پس از کسب پیروزی پر گل برابر پدیده انتظار می رفت که در مقابل پارس جنوبی جم این روند را ادامه دهد ولی آنها با تساوی بدون گل شهرستان جم را ترک کردند تا ثبت دومین کلین شیت با حضور عالمه تنها نقطه ی روشن آنها در هفته هجدهم باشد.


حالا سپاهان باید در دیدار بعدی در شرایطی به مصاف شاگردان امیرقلعه نویی برود که این تیم شرایط خوبی را در هفته های اخیر تجربه کرده و همین موضوع فشار روی کرانچار را برای نتیجه گیری بیشتر کرده است.


سپاهان در نیم فصل اول پس از کسب 2 تساوی و یک شکست پر گل مقابل پدیده، مقابل ذوب آهن در فولادشهر به میدان رفت و با 2 گل به برتری رسید تا از زیر بار انتقادات خارج شود. در نیم فصل دوم آنها به مراتب نتایج بهتری کسب کرده اند ولی در صورتی که مقابل شاگردان امیر قلعه نویی شکست بخورند، شرایط برای کرانچار بسیار پیچیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها