کد خبر : 1496015 | 17 دی 1396 ساعت 15:23 | 140.4K بازدید | 0 دیدگاه

آجرلو به دنبال قرمزپوش کردن کاپیتان استقلال

رحمتی جنجالی‌ترین نقل و انتقال نیم‌فصل را رقم می‌زند؟

مدیرعامل تراکتورسازی در تلاش است تا کاپیتان استقلال را راضی به حضور در فوتبال تبریز کند.

رحمتی جنجالی‌ترین نقل و انتقال نیم‌فصل را رقم می‌زند؟

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی فصل را با حضور در درون دروازه استقلال آغاز کرد اما در نهایت شرایط برای او مطابق انتظار پیش نرفت و این دروازه بان با اسم و رسم از بازی با پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر به نیمکت تبعید شد و در این مدت تنها در بازی با ایرانجوان بوشهر در مرحله یک چهارم جام حذفی به میدان رفت که البته در این بین موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد.


مهدی رحمتی در روزهایی به نیمکت ذخیره های استقلال پیچ شده است که سیدحسین حسینی در بهترین فرم ممکن کارش را در این تیم دنبال می کند و در بازی گذشته برابر تراکتورسازی هم موفق شد با شکستن رکورد بیرانوند نام خود را به عنوان آقای کلین شیت بازی های متوالی در تاریخ لیگ برتر معرفی کند. همه این اتفاق ها باعث شده که حالا مشتریان رحمتی جدی تر از گذشته پای به عرصه رقابت بگذارند و تلاش کنند دروازه بان پرآوازه استقلال را به خدمت بگیرند.


در این بین تراکتورسازی به صورت جدی به دنبال جذب مهدی رحمتی است چراکه آلمیدا با وجود حضور 3هفته ای در ایران هنوز موفق نشده رضایت نامه خود را از باشگاه قبلی اش بگیرد.


مصطفی آجرلو در تلاش است تا پیش از پایان نقل و انتقالات زمستانی مهدی رحمتی را راضی به عقد قرارداد با تراکتورسازی کند و در این در روزهای اخیر مذاکرات زیادی هم صورت گرفته است.


با توجه به نیمکت نشینی رحمتی در بازی های گذشته آجرلو  در تلاش است رضایت او را برای حضور در تبریز جلب کند و باید دید در نهایت آیا جنجالی ترین نقل و انتقالات نیم فصل رقم می خورد یا نه.


مهدی رحمتی که در این مدت اصلا حاشیه ای در مورد نیمکت نشینی خود درست نکرده است، دو راه دارد، یا این که از استقلال برود و در تیمی دیگر ثابت کند که هنوز یکی از بهترین دروازه بان های ایران است یا در استقلال بماند و سعی کند از نظر فوتبالی دوباره کلید دروازه استقلال را از حسینی پس بگیرد.

دیدگاه‌ها