کد خبر : 1496070 | 17 دی 1396 ساعت 17:37 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ ستارگان یا قاره سبز

24 ساعت تا تصمیم نهایی طارمی

یک پیشنهاد نه چندان جدی، طارمی را برای حضور در لیگ ستارگان قطر دچار تردید کرده است.

24 ساعت تا تصمیم نهایی طارمی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی 24 ساعت به ترک اردوی پرسپولیس فاصله دارد و قرار است در این مدت از بین دو پیشنهاد فعلی خود یکی را برای آینده بازیکنیاش انتخاب کند.


در شرایطی که طی روزهای اخیر صحبت‌های جدی در مورد حضور او در لیگ ستارگان قطر و پوشیدن پیراهن الغرافه در میان بود، این بازیکن اکنون با پیشنهادی اروپایی نیز مواجه شده است. پیشنهادی که از یک تیم اروپایی و البته با مبلغ قراردادی پایین تر نسبت به الغرافه قطر به دست این بازیکن رسیده و او هنوز تصمیمی برای پاسخ به آن نگرفته است. با این حال با توجه به شرایط مالی این پیشنهاد بعید است این بازیکن راهی اروپا شده و در کنار دیگر لژیونرهای ایرانی قاره سبز فوتبال خود را دنبال کند و برای دستیابی به این هدف در انتظار پایان جام جهانی و جابجایی بعدی خود است.


چیزی که در خصوص انتقال او وجود دارد این است که مهدی طارمی تصمیم نهایی خود را در این زمینه اتخاذ کرده و آن را طی نامه کتبی به باشگاه نیز داده است که این مساله به منزله پایان همکاری آقای گل دو فصل اخیر پرسپولیس با پیراهن شماره 9 است.


طارمی احتمالا فردا شب تهران را از طریق فرودگاه امام ترک کرده و پای میز مذاکره با تیم آینده خود بنشیند. تیمی که احتمالا الغرافه خواهد بود و در کورس با پیشنهاد اروپایی این بازیکن موفق تر ظاهر شود. الغرافه قطر که برای تقویت خود در نقل و انتقالات ژانویه برنامه وسیعی ترتیب داده و در بزرگترین دستاورد خود وسلی اشنایدر هلندی را ترغیب به حضور در قطر و پوشیدن پیراهن خود کرده است. آنها در گام بعدی مهدی طارمی را به عنوان مهاجم موفق چند فصل اخیر ایران نشانه رفته اند و نمی خواهند او در تصمیمش برای پوشیدن پیراهن این تیم یا حضور در اروپا دچار وسوسه شود.


طارمی که طی سال های اخیر برای دستیابی به رویای حضور در فوتبال خارج از ایران همواره با موانع بزرگی مواجه شده که این آخری حتی منجر به محرومیت 4 ماهه او شده این بار خیلی نزدیک به رسیدن به تصمیم خود است و تنها 24 ساعت برای نهایی کردن هدف خود به مقصد اروپا یا قطر فاصله دارد که باید دید در این باره او در نهایت چمدانش را برای کدام تیم خواهد بست.

دیدگاه‌ها