کد خبر : 1496076 | 17 دی 1396 ساعت 18:47 | 84.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب بارسا با کوتینیو چگونه خواهد بود؟ (عکس)

با پیوستن فیلیپ کوتینیو به بارسلونا، حالا ارنستو والورده از تنوع بیشتری برای چیدمان آرایش بارسا برخوردار خواهد بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، حالا که انتقال کوتینیو به نوکمپ قطعی شده، یکی از مهم ترین سوالات هواداران این تیم جای بازی این ستاره برزیلی در ترکیب بلوگراناست. البته کوتینیو در فصل جاری نمی تواند تیمش را در لیگ قهرمانان یاری کند؛ اما در لالیگا و کوپا دل ری شاهد حضور او خواهیم بود.

 

هافبک در ترکیب 3-3-4

 

1274554

 

در این روش احتمالا شاهد حضور کوتینیو به جای آندرس اینیستا در ترکیب اصلی خواهیم بود و احتمالا والورده از سیستم چرخشی در لالیگا و لیگ قهرمانان در مورد آنها استفاده خواهد کرد. اگرچه کوتینیو یک هافبک مرکزی ذاتی نیست؛ اما قدرت گلزنی و ارسال پاس های او می تواند باعث جا افتادن سریع کوتینیو در ترکیب بلوگرانا شود.

 

هافبک تهاجمی در ترکیب 2-2-4

 

1274555

 

والورده تجربه موفقی از این سیستم در ال کلاسیکو داشت و حالا کوتینیو می تواند به عنوان هافبک هجومی پشت سر مسی و سوارز در این روش یا حتی مدل لوزی آن به میدان برود؛ اما استفاده از این ترکیب به منزله نیمکت نشین شدن عثمان دمبله خواهد بود.

 

وینگر در روش 3-3-4

 

1274556

 

کوتینیو فصل قبل امتحان موفقی را در پست وینگر در آنفیلد سپری کرد و در این سیستم و با تکیه بر توانایی گلزنی و تکنیک ستاره برزیلی، می توان او را جانشین کامل نیمار در ترکیب بارسا دانست. در این ترکیب دمبله اگرچه نیمکت نشین است؛ اما می توان از او به جای سوارز نیز در ترکیب اصلی استفاده کرد.

دیدگاه‌ها