کد خبر : 1496193 | 18 دی 1396 ساعت 10:59 | 152.3K بازدید | 0 دیدگاه

واسکودوگاما برای گلر برزیلی تضمین 500 هزار دلاری خواست

ترس از فاجعه چاپه‌کوئنسه در تراکتورسازی!

درخواست ویژه مدیران باشگاه واسکودوگاما برزیل از باشگاه تراکتورسازی تبدیل به مانعی بزرگ در انتقال قرضی ژوردی آلمیدا به تراکتورسازی شده است.

ترس از فاجعه چاپه‌کوئنسه در تراکتورسازی!

به گزارش "ورزش سه" ژوردی آلمیدا دروازه‌بان 24 ساله برزیلی عضو باشگاه واسکودوگاما که به صورت قرضی تا پایان فصل در اختیار تراکتورسازی قرار داده شده، علاوه بر صادر نشدن آی‌تی‌سی با مشکل دیگری روبرو شده است.

 

مدیران باشگاه واسکودوگاما از تراکتورسازی خواستار اضافه شدن بندی در قرارداد ژوردی آلمیدا مبنی بر تضمین مبلغی حدود 500 هزار دلار برای غرامت مصدومیت یا اتفاقات غیرمنتظره احتمالی طی مدت زمان حضور این دروازه‌بان در ایران شده‌اند.

 

ظاهراً پس از سقوط هواپیمای تیم فوتبال چاپه کوئنسه برزیل که یک سال قبل رخ داد و منجر به کشته شدن تعداد زیادی از اعضای این تیم شد، قوانین سخت‌تری برای باشگاه‌های برزیلی در راستای بیمه کردن بازیکنان و تضمین پرداخت غرامت در خصوص حوادث احتمالی که در جریان سفرهای ورزشی رخ می‌دهد، وضع شده است.

 

از آن‌جا که ژوردی آلمیدا تحت قرارداد رسمی باشگاه واسکودوگاما است و این باشگاه مسئولیت اتفاقات احتمالی برای این بازیکن جوان را به عهده دارد، چنین شرطی از سوی برزیلی‌ها برای باشگاه تراکتورسازی تعیین شده که این شرط تاکنون مورد پذیرش مدیران تیم تبریزی قرار نگرفته است.

 

احتمال می‌رود که طی امروز یا فردا وضعیت نهایی دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی برای ماندن در این تیم یا جدایی زودهنگام مشخص شود.

دیدگاه‌ها