کد خبر : 1496495 | 19 دی 1396 ساعت 14:58 | 66.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بازگشت خرید جدید رئال به تیم سابقش

دنی سبایوس که تابستان امسال با حاشیه های زیادی از بتیس به رئال مادرید پیوست، روزهای خوبی را در این باشگاه پشت سر نمی گذارد.

احتمال بازگشت خرید جدید رئال به تیم سابقش

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس مورد توجه هر دو تیم رئال و بارسا قرار داشت؛ اما در نهایت به دلیل علاقه قلبی خود به رئال، پیشنهاد بهتر بارسلونا را رد کرد تا شاگرد زیدان شود.

پس از چند ماه، اوضاع برای او خوب پیش نمی رود و تبدیل به یک نیمکت نشین محض شده است. زیدان که متخصص استفاده از بازیکنان مستعد است، هنوز اعتمادی به سبایوس ندارد و در بازی اخیر رئال برابر سلتا، او را حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نداد؛ در حالی که سبایوس در رئال بتیس یک وزنه بزرگ در خط میانی محسوب می شد.

 

 

1241110

 

 

آنخل هارو، مدیر باشگاه بتیس شب گذشته در مصاحبه با رادیو سور و در پاسخ به سوالی در مورد سبایوس گفت: «او بازیکن فوق العاده ای است و یکی از ستاره هایی که مایل به از دست دادنش نبودیم. بازگرداندن او؟ به این مساله فکر کرده ایم و باید بگویم که در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.»

 

برخی منابع ادعا می کنند که سبایوس پس از ناامیدی مطلقی که در رئال پیدا کرده، در تماس مداوم با مسئولان بتیس است تا حتی اگر شده، به صورت قرضی زمینه بازگشتش را فراهم کنند.

 

دیدگاه‌ها