کد خبر : 1496509 | 19 دی 1396 ساعت 15:57 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ناصری به دروازه مشکی پوشان

محمد ناصری پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی و توافقات نهایی با مسئولین باشگاه به تمرینات مشکی پوشان بازگشت.

بازگشت ناصری به دروازه مشکی پوشان 

به گزارش "ورزش سه"، ناصری دروازه بان تیم فوتبال مشکی پوشان که مدت ها پیش به دلیل عدم توافقات مالی در کنار تیم حضور نداشت، پس از برگزاری جلسه با مسئولین باشگاه به تمرینات تیمش بازگشت. او در این مورد به خبرنگار ما می گوید: در جلسه ای که شب گذشته با قائم مقام، مدیر امور مالی و رئیس کمیته انضباطی باشگاه برگزار گشت، بنا شد من به تمرینات بروم و من هم اطاعت امر کردم و امروز در تمرینات حاضر شدم. 


وی افزود: بعد از آن، صحبت از مطالبات مالی سال های گذشته ام بود که باشگاه به من گفت تا بعد از بازی پرسپولیس صبر کنم که به آن هم رسیدگی شود. 


او در پاسخ به سوالی که آیا مقابل پرسپولیس درون دروازه مشکی پوشان قرار خواهد گرفت یا خیر هم گفت: خیر، من هنوز مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده است و دراین بازی نمی توانم تیمم را همراهی کنم. 


ناصری در مورد صحبت های عنایتی در رابطه با آنکه شنیده می شود او را نمی خواهد هم گفت: من بازیکن تیم مشکی پوشان هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. باشگاه از من خواست سر تمرینات حاضر شوم و من هم پذیرفتم و فعلا زیرنظر بدنساز تیم مشغول تمریناتم هستم اینکه چه نظری درباره من دارند را باشگاه باید پاسخگو باشد.

دیدگاه‌ها