کد خبر : 1496533 | 19 دی 1396 ساعت 17:15 | 88.4K بازدید | 0 دیدگاه

نه مهاجم و نه هیچ بازیکنی نمی خواهم

گرد و خاک زیدان در نشست خبری بازی نومانسیا

زین الدین زیدان، پرفشارترین روزهای حضورش روی نیمکت رئال را سپری می کند.

گرد و خاک زیدان در نشست خبری بازی نومانسیا

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو سال از حضور زیدان روی نیمکت رئال مادرید و کسب 8 جام ارزشمند، زیدان حالا روزهای تلخی را پشت سر می گذارد.

تیم او با 16 امتیاز اختلاف از بارسا در لالیگا دیگر امیدی به قهرمانی ندارد و کیفیت بازی های رئال هم نسبت به ماه های گذشته شدیدا افت کرده است. تساوی اخیر برابر سلتا که با یک نیمه دوم ضعیف همراه بود، زیدان را زیر فشار انتقادات کارشناسان قرار داده است. مخالفت او با جذب گلر بیلبائو، با وجود اینکه او در تست های پزشکی رئال هم شرکت کرده بود، به عنوان اولین مخالفت جدی او با رئیس رئال تعبیر شده است.

 

 

1274657

 

 

مرد فرانسوی که در نشست خبری بازی با نوماسیا (برگشت یک هشتم نهایی کوپا دل ری) شرکت کرده بود گفت:« بازی رفت را با سه گل پیروز شدیم؛ ولی بازی برگشت هنوز باقی مانده و چیزی تمام نشده است. این اولین بازی ما در سال جدید در برنابئو است و هدفی جز پیروزی نداریم.»

 

جلسه با بازیکنان:« جلسه ای بود مثل تمام جلسات عادی دیگر. از جزئیات آن به شما چیزی نخواهم گفت و می توانید آنالیز خودتان را داشته باشید. اینکه ما در بحران هستیم و جلسه به این خاطر بود و یا هر چیز دیگری. ما به دنبال یافتن راه حل برای مشکلات کنونی هستیم. 

زمانی که اوضاع خوب پیش نمی رود، باید بیشتر تلاش کرد و از همیشه بیشتر، تمرین را در دستور کار قرار داد. مشکل ما هم بدنی است و هم ذهنی و به همین دلیل باید انرژی مضاعفی به خرج دهیم. اگر جلسه ای با بازیکنان ترتیب می دهم، انتظار گرفتن نتیجه ای مثبت از آن دارم.»

 

 

1261847

 

 

خرید مهاجم:« چند بار پیش از این گفته ام که من مهاجم نمی خواهم. اصلا هیچ بازیکن جدیدی نمی خواهم. هیچ خریدی مد نظرم نیست. مجموعه خوبی در اختیارم است و به آن ایمان دارم.

در هر فصلی روزهای بد وجود دارد. می خواهید اینگونه تعبیر کنید که شرایط بحرانی است؛ ولی من جور دیگری فکر می کنم. از نظر من انتهای فصل و پس از تجزیه و تحلیل، بهترین زمان برای تصمیم گیری در مورد خریدهای جدید است.

برخی از مردم فکر می کنند در تیم ما چند بازیکن کیفیت همیشگی را ندارند و اینکه باید آنها را از تیم بیرون کنم؛ ولی من برعکس فکر می کنم. در روزهای بد بازیکنان، من همیشه کنارشان هستم. من به اتحاد فکر می کنم و در چنین شرایطی هرگز تقصیرات را به گردن یک یا چند بازیکن نمی اندازم. همه روی یک قایق قرار داریم و هیچکس از آن پیاده نخواهد شد. مقصر همه ما هستیم و بار اشتباهات را روی شانه کسی نمی اندازم.»

 

وتوی تصمیم فلورنتینو پرز در مورد خرید بازیکن:« برخی به من می گویند که این طرز فکرم در مورد خرید بازیکن در انتهای فصل عوض خواهد شد و پی به اشتباهم می برم؛ ولی همینجا می گویم که تغییر نخواهم کرد.

از اینکه می بینم اظهارنظر من در مورد جذب کپا به عنوان مخالفت مستقیم من با مدیریت باشگاه تعبیر شده، آزرده خاطر می شوم. آنهایی که اینطور فکر می کنند، من را نمی شناسند. من هرگز مقابل باشگاه و مدیری که این پست را در اختیارم گذاشته است، نمی ایستم. هیچکس بالاتر از رئال مادرید نیست؛ ولی همیشه به نیمه خالی لیوان نگاه می شود. آن روز از بازیکنانم دفاع کردم و بازهم می گویم که تا پای جان کنارشان هستم.»

 

آینده:«می توانید فکر کنید که لالیگا برای رئال تمام شده؛ ولی این طرز تفکر اصلا برای من اهمیت ندارد. از بازیکنانم خواسته ام که در بازی های بعدی همه توان شان را بگذارند؛ بدون توجه به فاصله امتیازی با صدر جدول. ببینیم چه پیش می آید. ما در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان همچنان شانس قهرمانی داریم. برای حل مشکلات فقط باید تمرین کرد و تمرین.»

 

دیدگاه‌ها