کد خبر : 1496536 | 19 دی 1396 ساعت 18:44 | 263.3K بازدید | 0 دیدگاه

نحسی، مانور قدرت شفر یا حفظ آرامش؛

چرا حسینی در نود حاضر نشد؟

دروازه بان استقلال ساعاتی قبل از حضور در برنامه نود از حضور در این برنامه منع شد.

چرا حسینی در نود حاضر نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، سید حسین حسینی به رسم چند سال اخیر فوتبال ایران قرار بود مهمان برنامه 90 دوشنبه شب 18 دی ماه باشد؛ اما ساعاتی بعد از رسانه ای شدن این خبر باشگاه استقلال اعلام کرد که این بازیکن به دلیل حفظ آرامش در آستانه دیدار با سایپا در این برنامه حاضر نخواهد شد و حضور او در این برنامه در آینده ای نزدیک مهیا می شود.


این انصراف از حضور در برنامه 90 با واکنش های زیادی همراه بود و بسیاری عوامل مختلف را در این اتفاق دخیل می دانند. هواداران استقلال اولین افرادی بودند که با هجوم به صفحه شخصی حسینی از این بازیکن خواستند در نود حاضر نشود تا گرفتار "نحسی" این برنامه نشود. "نحسی نود" اصطلاحی است که در سال های گذشته بعد از افت بازیکنان بعد از حضور در برنامه نود به عنوان عامل افت آنها مطرح می شود و تبدیل به خرافه در فوتبال ایران شده و هواداران استقلال که نگران تکرار این موضوع بودند با ثبت بیش از یازده هزار پیام در صفحه شخصی حسینی از این بازیکن خواستند تا در این برنامه حاضر نشود تا این موضوع به عنوان عاملی برای شرکت نکردن حسینی در این برنامه تلقی شود.


حفظ آرامش دلیلی است که در بیانیه باشگاه استقلال به آن اشاره شد که البته به نظر می رسد با توجه به برگزاری مسابقات تا اردیبهشت ما در هر هفته، این عامل دور از ذهن باشد، زیرا استقلال تقریبا بعد از هر مرتبه برگزاری برنامه 90 به فاصله 3 یا 4 روز باید برابر حریفان خود به میدان برود و به این ترتیب نباید انتظار داشت تا اردیبهشت ماه حسینی در برنامه 90 حاضر شود و این موضوع بیشتر به عنوان بهانه ای مطرح شده است.


نظریه مخالفت شفر با حضور این بازیکن در 90، دیگر موضوعی است که به عنوان عامل اصلی عدم حضور حسینی مطرح می شود که به نظر از دیگر نظریه ها محتمل تر و جدی تر است. سرمربی آلمانی استقلال ترجیح داده تا رفت و آمد بازیکنان به برنامه 90 را شخصا کنترل کند تا به این ترتیب بعد از موفقیت های خود در نتیجه گیری، در تصمیمات مدیریتی باشگاه و خارج از زمین مسابقه نیز صاحب نظر باشد.


شفر که حساب ویژه ای روی درخشش حسینی برای نتیجه گیری تا پایان فصل باز کرده، قصد دارد از این بازیکن به شکل ویژه ای محافظت کند و اجازه نخواهد داد تا دروازه بان جوان آبی ها از مسیر موفقیت و حرفه ای شدن منحرف شود تا شاید این بار اولیور کان فوتبال ایران در استقلال متولد شود.

دیدگاه‌ها