کد خبر : 1496572 | 20 دی 1396 ساعت 00:19 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتوری شدن آل‌کثیر منتفی شد؟

تراکتورسازی تنها یک خرید دیگر(در صورت نرفتن دروازه‌بان برزیلی) خواهد داشت و آن را به جذب یک مدافع میانی اختصاص داده است.

تراکتوری شدن آل‌کثیر منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذراندن محرومیت دو پنجره نقل و انتقالاتی، تراکتورسازی خریدهای پُر سر و صدا و مهمی در نیم‌فصل انجام داد و بازیکنان تاثیر گذاری به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شدند؛ اما با این حال هنوز کار جذب نفرات برای این تیم به پایان نرسیده و سرخ پوشان تبریزی به دنبال تقویت تیم هستند.


احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا شربتی و قائم اسلامی‌خواه خریدهای قطعی تراکتورسازی در نیم‌فصل بودند و در صورتی که مشکل ITC ژوردی آلمیدا هم تا پایان هفته جاری برطرف شود، این دروازه‌بان برزیلی برای تراکتور به میدان خواهد رفت؛ ولی در غیر اینصورت آنها یک خرید دیگر در این پست انجام می‌دهند.


در کنار این نفرات، تراکتورسازی قصد داشت یک مهاجم و یک مدافع میانی بگیرد که برای تقویت خط حمله، عیسی آل‌کثیر بیشتر از سایر گزینه‌ها مد نظر آنها بود؛ ولی در نهایت تعلل باشگاه نفت در عدم صدور رضایت‌نامه موجب شد تا سرخ پوشان تبریزی سراغ دیگر گزینه خود بروند و سه‌شنبه شب با امیرارسلان مطهری که جدایی خود از پارس جنوبی جم را قطعی کرده بود، قراردادی به مدت یک و نیم فصل امضاء کنند.


اکنون تراکتورسازی تنها یک خرید دیگر در نقل و انتقالات زمستانی با جذب یک مدافع میانی انجام خواهد داد و با این شرایط به نظر می‌رسد پرونده حضور آل‌کثیر در این تیم بسته شده است.

دیدگاه‌ها