کد خبر : 1496831 | 21 دی 1396 ساعت 10:10 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش 4 نفر برای کسب 6 رای از ورزشکاران

کاندیداهای دبیرکلی در کمیسیون ورزشکاران چه گفتند؟

کاندیداهای دبیر کلی انتخابات کمیته ملی المپیک بنا به دعوت کمیسیون ورزشکاران به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات خود برای حضور در مجمع پرداختند.

کاندیداهای دبیرکلی در کمیسیون ورزشکاران چه گفتند؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فقط 4 روز تا برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک باقی مانده، رایزنی کاندیداهای پست های مختلف ادامه دارد. کمیسیون ورزشکاران که در انتخابات پیش رو دارای 6 حق رای است، در روزهای اخیر با دعوت از کاندیداهای پست دبیرکلی پای صحبت های آنها نشست. 15 ورزشکار عضو این کمیسیون در 4 جلسه جداگانه با علی مرادی، شاهرخ شهنازی، محمدصادق فرجی و مهدی علی نژاد شرکت کردند. البته به نظر می رسد محمد درخشان رییس فدراسیون جودو و پنجمین کاندیدای دبیرکلی به دعوت کمیسیون ورزشکاران پاسخ مثبت نداده است. 


آرش میر اسماعیلی سخنگو و مسئول اجرایی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در ابتدا جا دارد خالصانه از موافقت و قبول دعوت کاندیداهای محترم دبیر کلی برای حضور در این نشست مراتب قدرانی و تشکر خود را بجا آورم که انصافا با استقبال و برخورد خوب این عزیزان مواجه شدیم که این امر جایگاه مهم کمیسیون را در بین مدیران ورزشی نشان می دهد.


وی ادامه داد: در این جلسه کاندیداهای دبیر کلی کمیته ملی المپیک برنامه ها و نقطه نظرات خوبی بیان داشتند و این نشان می دهد که بدون تردید با همدلی بین قهرمانان، مدیران و پیشکسوتان ورزش کشور می توانیم شاهد حضور نماینده های خوبی از سوی جامعه ورزش کشور در کمیته ملی المپیک باشیم.

 

1275227


میراسماعیلی ادامه داد: چهارمین نشست کمیسیون ورزشکاران که با اکثریت آرا برگزار شد نشان داد این کمیسیون هر چه جلوتر می رود جایگاه و وجاهت خود را در بین مسئولان، مدیران، پیشکسوتان، قهرمانان و در کل خانواده ورزش کشور پیدا کرده و می رود که در آینده نزدیک، با توجه به حضور 6 نماینده رای دهنده در مجمع کمیته و همچنین حضور یک نماینده در هیات اجرایی، نقش بسزایی در تصمیمات ورزش کشور جهت رشد و ارتقا و برطرف کردن مشکلات جامعه فرهیخته ورزش کشور داشته باشد.


میر اسماعیلی تصریح کرد: اعضای کمیسیون ورزشکاران قطعا با توجه به اهمیت انتخابات کمیته ملی المپیک مشورتهایی با یکدیگر خواهند داشت و البته اگر فرصت بود می توانستیم حتی از کاندیداهای دیگر پستهای انتخابات کمیته ملی المپیک دعوت به عمل بیاوریم که به دلیل کمبود وقت و تعدد کاندیداها متاسفانه میسر نشد؛ ولی قطعا 6 عضو رای دهنده کمیسیون ورزشکاران حاضر در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک برای انتخاب رئیس، نائب رئیس، دبیر کل، خزانه دار و هیات اجرایی با انتخاب کارشناسانه و رای واحد شرکت خواهند کرد.
میراسماعیلی در خاتمه تصریح کرد: بار دیگر از اساتید ارجمند و بزرگوار آقایان شاهرخ شهنازی، مهدی علی نژاد، علی مرادی و صادق فرجی که قبول زحمت کردند و در جلسه کمیسیون ورزشکاران شرکت کردند تشکر می کنم، چرا که چنین نشستهایی بدون تردید در راستای رشد و ارتقا هر چه بیشتر ورزش کشور خواهد بود.


حالا باید دید با توجه به برگزاری جلسات کمیسیون ورزشکاران با 4 کاندیدای دبیرکلی، انتخاب آنها و 6 رایی که به صندوق می اندازند، چه نفراتی خواهند بود.

دیدگاه‌ها