کد خبر : 1496966 | 21 دی 1396 ساعت 21:38 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری تبریز هم راهی نیمه نهایی شد

تیم شهرداری تبریز با پیروزی مقابل یس آل گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

شهرداری تبریز هم راهی نیمه نهایی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، در بازی سوم مرحله نخست پلی آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر پنجشنبه تیم یس آل گرگان در سالن امام خمینی (ره) و در حضور حدود دو هزار تماشاگر میزبان تیم شهرداری تبریز بود که با نتیجه ۹۹ بر ۶۴ مغلوب شد تا سومین شکست مقابل این تیم مدعی را پذیرا باشد.

 

شهرداری تبریز در دو بازی پیشین مقابل نماینده گرگان به برتری رسیده بود تا با کسب سومین پیروزی متوالی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.

 

تیم شهرداری تبریز هر چهار کوارتر بازی را به ترتیب با نتایج ۲۹ بر ۱۷، ۱۸ بر ۱۰،  ۲۹ بر ۲۱ و ‌۲۳ بر ۱۶ پیروزی پشت سر گذاشت.

 

صالح مخدومی سرمربی یس آل گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه رهام کبیر، کامیار صادق زاده، نیما بخشی، دوین میشل و تایرون مک نیل وارد میدان کرد و در آن سو تیم شهرداری تبریز با سرمربیگری مهران حاتمی با ترکیب اولیه محمد اوجاقی، روزبه ارغوان، اصغر کاردوست، آرن داودی و هروه پولکو در میدان حاضر بود.

 

قضاوت این دیدار بر عهده هادی سالم به عنوان سرداور و جواد مرادی و سروش خادم حسینی به عنوان داوران اول و دوم بود و نظارت آن را محمود حاجی اسماعیلی بر عهده داشت. همچنین منصور انبه به عنوان نماینده فدراسیون در سالن حضور داشت.

 

تیم شهرداری تبریز پس از پایان مرحله مقدماتی در رده دوم جدول قرار داشت و یس آل گرگان با حضور در رتبه هفتم راهی مرحله پلی آف شده بود.

 

نماینده تبریز در مرحله نیمه نهایی باید بابرنده جدال پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی تهران دیدار کند. یس آل که نخستین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کرد با این نتیجه از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاه‌ها